16 Mayıs 2010 Pazar

Yumurta ticareti, arı kontrolu daha ne olsun:)

Bu hafta pazardan gerıye haber yapalım dedım. Bu gün yumurta ticareti için vizeye gittim. Bir kasa saf karnıol yumurta ve larvası götürdüm:) abi diyor yumurta kolesterolu etkılemıyomus:)

Müşterinin yumurtalar önünde bir fotosunu da aldım sonra inkar minkar eder:)

Gelelim cuma gününe. Aşağıdaki üç foto söze gerek bırakmıyo.
Yav dedim anayı bolmeye alırken atladıkmı dıye gıdıp baktım yok orada dolanıyo. Tek ızah esleşıp gelen ana vardı geçen hafta..







Aşağıdaki işçide enteresandı. Sırtına ne saplandıysa:)

Benim karakovanıda kontrol ettim. Arka kapakdan bu görünüyo:)

Ön kapakdan da bu. Tuzaklar da boş:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

abi meraba ben mustafayılmaz kastamonlu arıcııı merak etim arının ırkı bilgi verirsen sevinirim

ALİ TÜRK dedi ki...

Yav benim yumurta pazarıma niye giriyorsum. Vize ve civarına daha önce ne yumurtalar sattım, sende hiç vijdan yokmu.Nasıl talebesin ustayın işine çomak sokuyorsun.::=((
Sırtına zavazingo saplanan işçi degil erkek arı. Bun lar anaarının peşine topluca gidiyorlar demekki yanlışlıkla birisi buna şey... yapmış::)))
Bir makalede erkek arıların organına iviçre çakısı gibidir, donanımda bir sürü açayip şeyler var diyordu. Demekki çakı yanlış yerede batabiliyor.::))
Benim karakovanda rahatladı, bende rahatladım.
Hacı firarda, henüz dağılmadım ama bir dağılırsam beni kimse toparlayamaz be::))
Kal sağlıcakla.

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Mustafa abi götürdüğüm yumurtalı larvalı çıtalar suni döllemeli saf karniol anaya ait. Şenol abimiz f1 üretecek bundan.

Sen dağılırsan ben seni toparlamam karşına geçer göbek atarım demek geldi içimden ama kıyamam be çok hakkın vardır bende Ali abim benim...

Adsız dedi ki...

mustafa yılmaz teşekürler abi saygılar