2 Ocak 2010 Cumartesi

Hava 15 derece durulurmu doğru balkonaaa...

Bu gün hava güzel 14-15 derece. Arılarda çalışıyor balkonda. Hava durumu da soğuk hava geliyor diyor. Dedim durma aç sonra pişman olursun, dışardan bakar kalırsın. Durumlar çok iyi maşallah, bu arı kendini kurtardı. Bir aralar yavruyu kesmişti ama tekrar başlamış. Fakat korkum yok zira nüfus gayet iyi. İstanbulda polen sorunu yok bu sıcaklarda bahçedeki ballı babalar bile açmış. Dedim devam yavruya vermedim invert şurup. Bu hızla giderse bahara 5 çıta olurmu sezona adam edermiyim diye hayalde kurdum işte...

Böylece 2010 yılının ilk arı açma uygulaması da yapılmış oldu.

4 yorum:

bornovalı arı hastası dedi ki...

İYİ AKŞAMLAR DOKTORUM BALKON FAKİRİNİN MEVCUT GAYET İYİ ADAM OLMAYI BIRAK OGULA BİLE GİDER BENCE AMA SİZİN ARILAR OGUL VERMEYEN IRK AMA SEKSEN BİNLİK OLUR BENCE.

bekir dedi ki...

abi arıların durumu şahane görünüyor ama dikkatimi ceken üzerindeki naylon ter yapmazmı arılara

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Muhteşem abi,balkon fakiri kulagımızın pasını açıyor.Yakında fakir zengin olur, daha büyük mekan ister.Fakirin ilk videosu ile son halini yayınla mukayesede farkı daha iyi görünsün.Saglıcakla kalın.

muhteşem turunç dedi ki...

Bornovalı kardeş sağolasın da senin blog niye öyle nereni tıklasam tek adrese gidiyo:)
Vecdi abi evet iki filmi arka arkaya yayınlamak iyi olacak.
Bekir abi naylonun üzerinde örtü tahtası olarak poliüretan levha var. Yukarda izolasyon tam olunca buhar yoğunlaşacak soğuk yuzey bulamayınca rutubet olmuyor. Bunu yabancı sitelerde kullanan çok arıcı gördüm.