11 Ocak 2010 Pazartesi

Bu hafta sonu kurtları döktük:))

Bu hafta sonu kurtlarımı döktüm. Cumartesi öğlene doğru Ereğliye gittim. Hava çok güzel, kazakla ceketsiz gezilebiliyor.

Tabi bu sıcak havada açılıp saçılan sadece ben değilim. Erik ağacı da çiçek açmış:)

Benim üst tarafımdaki çocuk parkının etrafını iki senedir yeşillendiriyoruz giderken beş tane kestane fidanı aldım onlarda dikildi. Tarihe geçecem, kestane balını kendi ormanında üreten ilk arıcı olma yolunda ilk adımı da attık:)

Evveli hafta diktiğim lavantalara bir miktar daha ilave yaptım.

Amacım çit yapmak ya eksik kalan yer tamamlandı.


Hava güzel ya bizim kızda vişne ağacında kek yedi:)

Arılar kek yemez belki ama bahçedeki kartopu adlı çiçek bu mevsimde çiçeklendiğinden onlarda buraya çalışıyorlar.


Kovanları şöyle bir dıştan dolandım. Hepsi nizamiye nöbetindeler. Giriş yasak zira içerde hayati önem arzeden malzemeler var..

Karasinek de hava ısınınca yiyecek aramaya çıkmış ama kapıdakiler erkeksen gel diyorlar.

Bunlar işi sağlama almışlar. Kapının önüne bir mefta bırakmışlar. Girmek için ısrarcı olanın sonu budur der gibi:)
Cumartesi bahçe işlerini anca bitirdim. İyiki de öyle yapmışım. Pazar sabahı özlediğimiz şekilde kahvaltı yaptık.

Pazar günü sürekli yağmur yağdı. Bende bodrumda marangozluk faaliyetlerime devam ettim.

7 yorum:

Unknown dedi ki...

MUHTEŞEM ABİ ;

Soba çok güzel görünüyor,abi iyi ısıtıyordur herhalde:))saygılar.

Unknown dedi ki...

Muhteşem abi,
Bahçe düzenleme çalışmaları tam hızıyla devam ediyor. Maşallah eline sağlık. Pazar günü sen sobanın üzerinde kuru ekmeğe talim et,sana haber vermeden Adapazarı'na gidenler utansın!!!!!

muhteşem turunç dedi ki...

Salih abi bizim soba ısıtacak bir tek ekmek bulabildi başka ısıtacak şeymi kaldı be abi:)
Saim abi yolda Nimet arkadaş diyordu bu adam nasıl kalp krizi geçirdi diye ya bakda gör işte ahhh ah:)

ALİ ŞEKERLİ dedi ki...

Muhteşem abi!

Soban da çok güzelmiş...

Abi sobanın yanına koymak için bir posteki göndereyim sana :)

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem bey Trakya'da ketane balı üretme çalışmalarınızdan bahsetmemişiniz, bu proje gizlimi?

Gizliyse niçin basına sızdı?

Ayrıca sobada ısıtacak şeymi kaldı dediginiz, neydi?

Saim abi davet edilip gelmiyenlerde utansınmı be::))

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abi.

Senin gibi adama boş durmak veya orda burda gezmek yaraşmaz.Kovanlarla işin yoksa peyzaj çalışması yaparak formunu koruyorsun,ne güzel.Bu arada bir ayrıntı ; ekmekleri kuzinenin fırınında kızartmak varken,ızgara da neyin nesi.

SLM ve Muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Şekerli abi posteki değil altın döşek göndersen ne olaki ahhh ah:)
Ali bey kestane balı üretimi niye gizli olsunki hoş birileri yakınlara kovan getirirmi bilmiyom ama olsun be :))
Yusuf abi ha fırın ha ızgara ısıtmak için bi tek ekmek kalmış elimizde ne farkeder abi:) şöyle dana eti olacak ki sobada......neyse yav moralimizi bozmayalım napalım bu da yaşanacaktı demekki şimdi yaşıyoruz:)