24 Aralık 2008 Çarşamba

Ben sana deli dersem

Zamanın bir psikiatristi hemde Profosor unvanlı bir doktoruna ünlü bir siyasetçi "bırakın şu deliyi" demiş. Doktorda o bana deli derse bir şey olmaz kimse aldırmaz amaaaa ben ona DELİ dersem o bu teşhisin altında kalır diye cevap vermiş. Şimdi bu nerden aklıma geldi diyeceksiniz canım sıkıldı kış günü haberde bulamadım yazdım işte anlayan belki anlar haddini bilir.....

5 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın Hocam tüm psikiyatrileri tenzih ederim ama zamanımızın psikiyatrislerinin çoğunun bu politikayıcı doğruladığını zannediyorum.(televizyonlardan izlediğim kadarıyla).Temennim her iki meslek grubununda işlerini mükemmel yapması ve ortaya iyi şeyler çıkarmalarıdır.Ana temaya gelince insanlar sizin şahsınıza saygı duymasalar bile mesleğinize saygı duymaları gerekir.İnsan olarak birbirimizi sevmek zorundayız,eğer aksi olursa ne kendimize nede çevremize faydalı oluruz.Kötülüğü herkes yapar,mühim olan camı kırmak değil meydana getirmektir.Naçizane yazılarınızı ve örnek haraketlerinizi zevkle takip ediyor,güzelliklerin dahada artarak devam etmesini en içtenliğimle iletiyorum,sevgi ve saygılarımla

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

İlhami abi bizler işimize gelmeyen hoşumuza gitmeyen her durumda karşımızdakine kusur bulmayı kendimizde kusur olup olmadığını hiç aklımızdan geçirmemeyi alışkanlık haline getirmiş bir toplumuz. Ama unuttuğumuz bir şey varki sen, ben, psikiatristler, arıcılar, politikacılar, bilim adamları ve hatta Ali Türk bu ülkede aynı şehirde ve aynı mahallenin aynı sokağında büyüdük yani üç aşağı beş yukarı aynı fenotipden oluşan insanlarız.İşimizi doğru yapmaya çalışmak, dürüst olmak, doğru ve gerektiği zaman konuşmak gibi alışkanlıklar edinirsek bu problemler sanırım düzelecek.

İlhami Uyar dedi ki...

Sevgili hocam yerden göğe kadar haklısınız,sevginin saygının ,özverinin olmadığı yerde başarı beklemek hayalcilik olur,karşısındaki insanda hata arayan insan kendi kusurlu ve hatalıdır,kültür seviyesi artıkça herşeyin düzeleceğini umuyor ve bekliyorum.Başarı dileklerimle.

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

DOGRU SÖZE NE DENİR HELE SÖYLEYEN DOKTORSA
ALİİİİ SAKİN OLALIMMM

ALİ TÜRK dedi ki...

Ali Osman abi sanki gaz veriyorsun gibisin ha.

Adam bitmiş çıkış arıyor,garibim laflada peynir gemisi yürütecek aklı sıra.

Sanal arıcıların en basiti bile atık bir şeyleri yese bile lades deyip yiyor::))

Herkes dedektif gibi oldu maşallah::))