5 Temmuz 2020 Pazar

Ayçiçekleri Açtıı....:)

Bu sene de ayçiçekleri açtı.
Yakın çevremde şu ana kadarki tespitlerime göre ayçiçeği az:(
ama bakacaz bakalım..


Bu fotolar yoldan. Bana çok uzak ve arılarımın ulaşamayacağı yerlerden:((


Çalıştığım fabrikanın bahçesine oğul geldi:))
erik ağacına konmuş forklift ile yukarı kaldırdılar ve aldım :))
Foto video vs çekmedik sıkıntı olmasın diye..:))
Sokaktan seyrediyorlar çocuklara doktor olduğumu söylemeyin dedim.:))


Lavantalarım bu sene geciktiler.
Aslında her şey bu sene gecikti hayırlısı olsun bakalım.


Bahçemin yeni misafiri.
Bu palmiyeyi sonbaharda diktim bahçeye ilk sürgününü verdi.


Biberlerim göründüler.


domateslerimde merhaba dediler.


Bu da son numaram tentem.
Oldukça pratik kulanımı olan bir şey.


Duvara astığım kutudan çekerek çkırayorsunuz. İçindeki yaylı sistem sayesinde gergin duruyor.
Kurulması ve toplanması da oldukça kolay.


Domateslerimden kestiğim koltuk altı denilen dalları suya koymuştum


köklendiler:)) ve diktim bakalım artık.



Geçen hafta bir şeyler karalayamadım bu hafta da bunlar çıktı. Hayırlısı olsun bakacağız  bakalım bu sene neler yaşayacağız.



4 yorum:

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Muhteşem Abim
Selamun aleykü
Sizleri takip etmeye devam ediyorum.
Teknik aksaklıklardan dolayı yorum yazamadım.
Bütün bunlara rağmen takibe devam.
İnşaallah, çalışmalarımı blogumda yayınlayacağım.
Herşeyin gönlünüzce olmasını dilerim.
Selam, saygı ve muhabbetler...

muhteşem turunç dedi ki...

Muhittin hocam aleyküm selam şükür kavuşturana.
Yayınlarınızı bekliyorum paylaşımda bulunan kimse kalmadı gibi.
Sağlıcakla kalın.

mstf dedi ki...

Muhteşem abım bende burdayım. Adım adım takıp edıyorum. Bu aralar senın bır sözün aklımda. Yıllar önce 2008 de herhal Ali Türk’e yorum yapmışsın . Arıyla karıyı gezdırırsen mutlu olursun 😀

muhteşem turunç dedi ki...

mstf kardeşim doğru söze ne denir evliysen kesin bilirsin bu kuralı :)