11 Ağustos 2019 Pazar

Cümleten iyi bayramlar

Cümle arıcı arkadaşlara iyi bayramlar diliyorum
Her şey evimin girişindeki bu çiçek kadar güzel olsun.


Yazlığımın bahçesindeki çiçekler bu sene coştu da coştu.
Seyrine doyulmuyor.


İsmail hocam bayram öncesi aradı gel şunların balını alalım dedi.
Bal alınacak körük bile yüzde mutluluk ifadesi ile yakılıyor:))


Toplam üç kolonisi var birinden aşağıdaki kadar bal aldık
diğerlerine dokunamadık yoksa aç kalacaklar.


Boş bir zamanda etrafı şöyle bir gezdim. Ayçiçekleri yanmış bu sene.
Ufak ufak kafalar var üzerlerinde:(( Zaten az da ekildi:((



üç dört gün sonra da benim bala çalışan sekiz koloniyi açtım. 
Katların şu haline bakın hiç birimi kata çıkmaz:(( işte çıkmamışlar.
İsmail hocam kadar bile bal alamadım koloniler küçülmüşler.
Bu güne kadar yaşadığım en kötü sezon bu oldu.
Her şeyin hayırlısı olsun diyerek kolonileri düzenledik eski petekleri erittik.
İlk fırsatta formik asit yapacağız hayırlısı olsun ne diyelim.


Arılardan yüzümüz gülmediyse de bostanımda durumlar iyi
Domateslerim boyumu geçtiler üzerileri de topla topla bitmiyor denen durumda


Bir arkadaşım çelik getirmişti 6-7 sene oldu ne üzüm verir nevde ben bakım yapardım.
Bu asma ilk kez bu sene üzüm verdi. Aroması ve görünümü farklı bir üzüm.



Hiç yorum yok: