4 Mart 2019 Pazartesi

Arılarda açlık ölümlerinin olduğu önemli döneme girdik.

Görüşmeyeli neler yaptım neler:))
En güzeli kamp karavan fuarını gezdim. 


Bu karavan fuarın bence en güzeli idi. 650 kg olması ruhsat gerektirmemesi  en başta gelen özelliği.
Tek kusuru fiyatının 40 000 tl olması idiki her güzelin bir kusuru vardır dedirtti ve bunu da alacak olan düşünsün dimi:))


sağda iki kişilik ranza, ileri tarafda karşılıklı iki kişilik koltuk ortada masa, solda mutfak ve tuvalet. 
Bence en iyi çekme karavan buydu..


Araç üstü çadırlar gene ilgimi çeken diğer malzemelerdi.


Araç üstü port bagaj şeklinde yanında gezdir.


Çadırını aç ve gir içine yat uyu::)) Arabanın üstündesin böcek yabani hayvan sıkıntısı olmadan hemde..


İstanbul tabip odasından gel eğitilmen lazım dediler:((


İyi oldu, güzel bilgi paylaşımları vardı. Eski dostları (hepsi benim gibi 35 üzeri) görmek en güzeli idi. 


Hafta sonu bahçemde idim. Buna en çok sevinen kızlardı:))


Elimde bir teneke donmuş kanola balı vardı şerbetliklere eritmeden doldurdum.
Ellerimde tenekenin kesmediği yer kalmadı.:))


Önce zayıf kolonileri besledim.


Bir tanede açlık terki olduğunu düşündüğüm koloni var.


Açlık ölümlerinin oluşma zamanındayız bu besleme iyi oldu.


Akşamki kestane kebap ise paha biçilmez oldu.

2 yorum:

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Muhteşem Abim
Selamun aleyküm
İnanın okulda işlerin yoğunluğundan dolayı ne kendi sayfamı yenileye bildim ne de yazılan yazılara yorum yazabildim.
İnşallah yaza doğru rahatlayacağım. İnşallah o vakit doya doya takip edebilirim.
Eski dostları görmek çok hoş haz verir. Daha mutlu olmanız dileklerimle.
Arıcı dostları izlemeye ve yeni şeyler öğrenmeye devam edeceğim.
İyi ki varsınız ve bir şeyler paylaşıyorsunuz.
Selam, saygı ve muhabbetle..

muhteşem turunç dedi ki...

Aleyküm selam hocam

Çok önemli bir göreviniz var, ülkemizin iyi öğretmenlere ihtiyacı var. Allah yardımcınız olsun.
Sizde, aslında hepimiz iyiki varız ki güzel dostluklar kuruyoruz.
Sağlıcakla kalın