19 Şubat 2018 Pazartesi

Ustam sonunda keçi sözünü yerine getirdi:))

Bu hafta İstanbulda hazırlamış olduğum çıtaları arılığa götürdüm.
Sezon hazırlıkları tamam.


İki hafta önce götürdüğüm kafes bölmede tuttuğum piliçlerim sağlıklıydılar.


önleri açıldı. Yemlik yanından kendileri girip çıkabilir ama yetişkinler sığmaz.
Böylece bir iki hafta daha geçsin bakalım.
Sonra tamamen diğerleriyle bir arada yaşarlar


Sevgili ustam yıllardır yerine getiremediği sözünü tutacağı vaadi ile bizleri Yusuf Şimşakın arılığına çağırdı. Eh kırmamak lazım gittik:))


Arı açmadan olurmu açlıktan sönmek üzere bir koloni buldu da hem sevap işledik hem özlem giderdik.


Sohbetin koyularını yaptık


en yakışıklı pozlarımızı verdik:))


Keçi kesilip kuş başı kavurma şekline getirilmiş halde tepsiyle masaya geldi


tadı görüntüsü tamam keçi bu evet:)) ee napalım yedik elbet.


yemek sonrası İlhami abimin cümbüşü eşliğinde rehavet tavan yaptı:))


Yusufun yeni fıstığının elinden çerez yedik:)) özlemişim o günleri her şey göz açıp kapayana kadar geçip gidiyor. Onlar büyüyor biz yaşlanıyoruz...


4 yorum:

UĞUR GÖK dedi ki...

Muhteşem abi afiyetler olsun. Keyfiniz daim olsun. Sezon hazırlıklarını tamamlamış gibisiniz. Biz Samsun da Daha kovan bile açamadık. Sonradan hazırlıklar bizi bunaltır ama biraz daha bekliyoruz. Sağlıcakla kalın.

muhteşem turunç dedi ki...

Uğur abim teşekkürler.
Bu sene malzeme yönünden tedbirli gidiyorum. 17 koloni (kışa girdilerde hayırlısı bakalım)için hafta arası çalışan bizim gibiler için hazırlık yaptık bakalım. Bende kaç aydır ilk defa Yusufun orda havayı güzel yakaladıkta açtık bakalım artık. Sağlıcakla kal hocam.

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Muhteşem Abim
Selamün aleyküm
Bir önceki paylaşımınıza yorum yazdım, iş yoğunluğundan gönderemedim.
Araya bir sürü vakit girmiş.Bu paylaşımınızıda şimdi açma fırsatım oldu (23/02/2018 15:16).
Maşallah arıcı dostlarla çok hoş ve muhabbetli vakitler geçirmişsiniz.
Muhabbetiniz daim olsun. Siz oralarda şenlenince inanın ben de burada seviniyorum.
Sezonu hayırlı olmasını dilerim.
(Çok şükür bu paylaşımı kaçırmadım)
Selam, saygı ve muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Muhittin hocam Aleyküm selam

Ah ki ne ah hocam sen üç gün dört gün sonra yorum at bende iki üç günden sonra artık kimse yorum atmaz diye ümidi kesip bakmayayım olacağı bu olur işte ayın 26 sında yorum yayınlanır:)))cevap yazılır:))Hocam önümüzdeki sezon size ve tüm arıcı dostlara hayırlı olur inşallah. Güzel sözleriniz için teşekkürler sağlıcakla kalın.