2 Ocak 2018 Salı

2018 in ilk bahçe ziyareti.

2018 yılının birinci günü bahçemde hava güzel.
Kızlar kapalı kalmaktan sıkılmışlar kapılarını açtım ki bacaklarımın arasından fırlayıp kendilerini dışarı attılar.


Önceki gidişimde yağma girişiminde bulunulan kovan sağlam girişi temiz yağmalanmamış.


Kek ikramında bulunduğum fare yan yatmış:))


Kışın donmasın diye kömürlüğe aldığım asma saksılarını delik deşik etmişler tüneller kazılmış.


Bir yerden girip diğer yerden çıkmışlar:)) teneke saksıyı delememişler.


Kümestede yemliğin altında fare pislikleri gördüm ama sayıları fazla değil olsa gerekki yem bitmemiş.


Kek ikramında elim açıktır onlara da bir adet kek ızgara altına bağladım.


Yemlik dolduruldu üç hafta gitmesem olur.


Bütün bu işler yapılırken semaverde yakıldı


işte 2018 in ilk çayı :))


Arılıkta sonbaharın hüznü var.


Tek tük temizlik uçuşu yapanlar dışında uçuş yoktu


Arılıktaki ağaçlar budandı. Kesi yerlerine elimde akrilik izolasyon sıvısı vardı onu sürdüm. Açık yara tedavisi:))


Dönüş yolumda çıkmamış ama mehtap çok güzeldi. 


Üç hafta gitmesem tavuklar aç susuz kalmaz. İçim rahat.

2 yorum:

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Muteşem Abim
Selamün aleyküm
Şu çay keyfinize hayranım...
Afiyet şifa olsun dileklerimi iletiyorum.
Selam, saygı ve muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Muhittin hocam Aleyküm selam,
Güzel dilekleriniz için sağolun inşallah bir gün de beraber içeriz,
Sağlıcakla kalın.