16 Ekim 2017 Pazartesi

İki haftadır gidememiştim.

İki haftadır gidememiştim.
Pazar sabahı iç işleri bakanını alıp gittim.
Semaver çayıyla kahvaltı keyfinin üzerine tanımam.
İşler çok olunca yanınızda birinin olması sizi oldukça rahatlatıyor. Bahçe işi iç işlerine kaldı.



Sabah 08 00 civarı hava sıcaklığı 12 derece idi.
Terasın su izolasyonu işi erkenden tamamlandı.


Öğlene doğru hava ısınınca sıra arılara geldi.
Özlemişim inekleri :)) havalar güzel gidiyor derken stoklarda azalma tespit ettim.
Kovan ağırlıkları sanki düşüşte. Zaman darlığından ayrıntılı kontrol olmadı elbette.
Hepsine koyu şerbet besleme yaptım.



Koloni mevcudu tahmin ettiğim üzere iyi sayılır.



İşler bitmiş akşam arılıktan keyif fotosuda alındı.


Kıvırcık fidelerimi de diktim:))


Cennet hurmam bu sene beni ihya etti desem yalan olmayacak hani:))


2 yorum:

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Muhteşem Abim
Selamün aleyküm
İlk foto harika, süper...
Deyme keyfime...
Mevlam muhabbetinizi süreki ve daim kılsın...
Selam, saygı ve muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Muhittin hocam Aleyküm Selam.
Bu sene semaver çayı benimde favorim. Sağolun Cümlemizin muhabbeti sürakli ve daim olur inşallah
Sağlıcakla kalın.