10 Temmuz 2017 Pazartesi

Arılarım ve bahçem emeklerimin karşılığını vermeye başladılar.

Okul ve dershanem bitince tatilin tadına varır oldum.
Cumadan gidiyor pazartesi sabahı dönüyorum.
Bu hafta kahvaltıda bahçemdeki domates ve biberlerimin tadına baktım.


tohumdan yetiştrirdiğim fidelerimle kurduğum bostanımda domates ve tatlı kıl biberlerim şimdilik iyi gidiyor.


iki haftalık bir tatile gidiyorum otomatik sulama da kurdum inşallah kurumazlar.


Bu sene diktiğim arkadaşımın hediyesi zeytin fidanında maşallah zeytin bol.


Geçen hafta Yeşilköyde tavukçuluk fuarı vardı. Gittim tabide hüsrana uğradım. Hobiciler için hiç bir şey yoktu. Sadece altta gördüğünüz duvara monteli folluk hariç. Güzel tasarlanmış. (hobifolluk.com)  Kendi imalatım olan folluktan çok memnunum gurk olan yumurtaların üstüne yatamıyor. Ama istiyorumki biri gurk olursa yatabilsin diye bir tane aldım.




İki senedir domateslerin koltuk altı budamasından çıkan sürgünleri suda bekletiyor köklenenleri dikiyordum. Bu sene bu sürgünleri direkt toprağa diktim firesiz tuttular. Şu an meyveye duranlar geçince bunlarla devam edeceğiz gibi bakalım neler olacak.



Buda saksıya direk dikildi.


Çimlerim biçildi bahçemin bakım  eksiği kalmadı.


Arılarımı da elden geçirdim. Ana kutusu arılandırma depo kovanım dolmak üzere.
Şu anda 2017 ana ile devam ediyor.


Nektar gelişi çok güzel katı dolduranlara üçüncü kat atılıp 4 5 çıta gücüne göre ilave çıta girdim. 
Yatmak yok öyle ya:))


Hiç yorum yok: