3 Temmuz 2017 Pazartesi

Arılar çalışıyor ben keyif yapıyorum:))

Ramazan bayramının ilk günleri itibarıyle ayçiçekleri de açtı ve bayram başladı.


Daha önceden ana arı ızgarası koymuş olduğum katlı kovanlarımdan şerbetlikleri  aldım.


Malum ayçiçek balının çabuk donması petek bal olarak tüketilmesine engel.
Bu nedenle şerbetliklerin yerine ham petekler girildi.


Ballıklardaki çıkan yavruların yerlerine ballar konmaya başlanmış


Artık arılar çalışmaya bende keyif yapmaya başladım. Malum yerim tepede bir yer ve rüzgarlı.
Gerek körük gereksede semaver vs. yakmak rüzgardan dolayı bir sorun. Bu sorunu bu ufak pürmüzle çözdüm. Rüzgardan sönmesi mümkün değil.


Yakması kolay olunca sabah kahvaltılarım semaver çayı ile keyiflendi. 


Semaver çayı porselen demliksiz olmaz diyenlerden Kenan Hocam sorunumu çözdü sağolsun:))


Havalar dehşet sıcak ve bunaltıcı. Ben bahçedeyken tavuklarım hep dışardaydılar ancak dönünce kapalı yerden bunalacaklar. Bu nedenle kapılarına telli aparatları takıldı.


Bu sene domateslerimden koltuk altlarını koparıp suda köklendiriyorum


köklenenler saksıda fide olarak yola devam ediyorlar.


Ayçiçekleri açınca bölmelerim de yoldan çıktılar. Tatilin son günü bir bakayım tedbirli olmakta fayda var derken ne göreyim:(( hemen ham petekler girildi.



İstanbula geldik arabamın termometresi kendi rekorunu kırdı. Bu güne kadar 38 dereceleri gördüğünü hatırlamıyorum. eminim oda hatırlamıyordur:))


2 yorum:

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Muhteşem Abim
Selamün aleyküm
Keyfiniz daim olsun...
Selam, saygı ve muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Muhittin hocam
Aleyküm Selam
Sağolun eksik olmayuın bil mukabele.
Sağlıcakla kalın.