19 Kasım 2016 Cumartesi

Prof. Dr. Mehmet Haluk İdil...


Hani sorsalar ?
Hayatında en önemli insan kim diye..
tereddütsüz vereceğim ilk isimdir Prof Dr Mehmet İdil..

!983 yılları Cerrahpaşa Tıp Fakültesi stajyer doktorum. Kendisi de uzman.
Şanslı adamım ki ona düştüm..
İlk tek başıma yaptırdığım doğumda onun nöbetinde hastanede kalmıştım ve yaptırmıştım.
Doğum sonrası bir takım sorular sormuş ve sonunda aldığı cevaplar karşısında o espirili diliyle hadi len...:)) demişti.
Aradan 20 yıl geçti yıl 2003 büyük bir problemimle adam gibi bir doktor olarak bildiğim için kapısını  çaldım. İnanırmısınız tanıdı ilk sözü nerdesin len sen oldu :))
Kısa bir tedavi ve ben baba oldum..
İşte bu nedenle hayatımdaki en önemli isimdir kendisi.
Kızımın adını İdil koydum..

14 kasımda vefat etmiş Allah rahmet eylesin.
Mekanı cennet olsun.

6 yorum:

Mustafa Doğan dedi ki...

Allah gani gani rahmet eylesin

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Muhteşem Abim
Selamün aleyküm
Alimin ölümü alemin ölümü gibidir.
Bölesi değerli (adam gibi adam) insanlar kolay yetişmez...
Mevlam rahmetiyle muamele etsin, mekanı cennet olsun.
Sevdiklerine ve sizlere sabırlar diliyorum...
Selam, saygı ve muhabbetle...

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Abi başın sağ olsun, hocanada Allah rahmet eylesin. İnsanların gerçek dost ve hocaları çok az oluyor, belkide az olduklarından çok kıymetli oluyorlar.

muhteşem turunç dedi ki...

Arkadaslar sağolun
Gerçekten adam gibi adamdı Allah rahmet eylesin.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abim.

Hayatta iz bırakabiliyor olmak önemlidir.Ne mutlu bu insana ki bunu sende başarabilmiş.

Yokluğu hissedilebilen insan , gerçekte varolandır.sıramız geldiğinde biz de mekan değiştireceğiz ama asla ölmeyeceğiz.

ABim, başın sağolsun.

SLM ve Muhabbetle..

muhteşem turunç dedi ki...

Yusuf abim sağolasın