14 Kasım 2016 Pazartesi

Ivır zıvır işlerle uğraştık..

Hafta sonu gene bahçemdeydim.
 Önümüzdeki hafta proğram dolu gidemeyeceğim.
Aslında yapılacak bir işte yok
Banada bahane lazım ya işte geldim:))


Arı uçuşu öğlene doğru başladı benimkilere dokunmadım.
Komşum İsmail hocam çayı demledim dedi dururmuyum gittim
Birde arı açtık aylık aşılarımı da tamamladım:) 
Fotoğraf nerde derseniz unuttuk:))



Bizim kızlara yaradı gitmem.
Bahçede kurtlarını topladılar.
Aslınca amaçta yem ve sularını tamamlamaktı 
ıkı yada üç hafta gidemezsem sıkıntı oluşmasın.


Bu sene pazardan aldığım feriklerden horoz olanı bu..
Kuyruk horoz dediğin adamda yukarı olur bununki aşağı doğru.


Yürüyüşde tam bitirim yürüyüşü ama yaşlı olandan tırsıyor.
Kuyruğun bu durumu bir sakatlıkmıdır bilmiyorum bilen varsa yazsın.


Gelelim bu senenin bir başka feriğine.
Hepsinden daha cüsseli
Kuyruk iriliği olarak baktığınızda horoz..ama ayaklarda mahmuz yok ve davranış tavır tavuk.:))
Bunun cinsimi böyledir bilmem neticede pazardaki bir köylüden üç tavuk bir horoz diye aldığım dört ferikten bir diğeride bu. Cinsini bilen varsa gene bekliyorum yazmasını.


Bu seneki son zihni sinir projemde dal köklendirme işlemi.
asmada uyguluyordum güzel sonuçlar alıyordum bakalım erik ağacımda da olacakmı.


Saksıda hazır köklenmiş fidan olacak bakalım nasıl olacak.


Bundan sonra kısmetse 24 kasımdaki fuarda görüşürüz oradaki haberleri paylaşırız.

6 yorum:

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abim.

Senin yeni yetme horoz itaat ettiğini belirtmek için kuyruk dikleştirmiyor.Zamanla düzelecektir.

İkinci horozda neden mahmuz arıyorsun ki ?

Sen bak ki olması gereken var mı :::))

ABi , bizler iflah olmaz bir hastayız.Görmeden durmak olur mu.Öyle zaman oluyor ki bir iğne olunca hoşuma gidiyor.::))

SLM ve Muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Yusuf abim
Bi sakatlik olmasında korkudan itaat numarası çeksin razıyım .
Hayallerimi yiktin ikincisi benim gözümde tavuktu :) hoş biraz ustaya benzer bi yuruyusude vardı ama demek horoz :))
Sağlıcakla kal.

Ali Türk dedi ki...

Muhteşem abim horuz çifliğimi açtın, ferik diye hep horoz kakalamışlar aralarında sanki birde itne var gibi anlatışından anladıklarım tabi :)
Yavaş yavaş konu komşuya yılıkmaya başlamışın bu tarafa yıkılmada nere yıkılırsan yıkıl.
Ben sana köklü mürdüm eriği vereyim bırak köklendirme işlerini.

Sağlıcakla kal.

muhteşem turunç dedi ki...

Sevgili ustam:))
O kanatlı hayvan diyeyim işte göründüğü gibi bakalım ne olacak:)))
Yıkılma konusuna gelince ben sevdiklerime yıkılırım bilirsin senide çok severim kalbimi kırma bir daha duymayayım:((
O erik ağacaı papaz eriği varsa köklüsü hayır demeyiz:))
Cumartesi fuarda görüşelim..
Sağlıcakla kal.

minik arıcı dedi ki...

Sayın Muhteşem Abim
Selamun aleyküm
Fuar haberlerinizi bekliyorum.
Aman tavukların yemini az koymayasınız. Bakım kuvvetli olmalı...
Selam, saygı ve muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Muhittin hocam aleyküm selam
fuara gidince elimizden geldiğince orada gördüklerimizi paylaşacağım.
Hakikaten gelemeyen onca arıcıya yardımcı olmak lazım. Muğlaya gidipte paylaşmayanlara selam olsun bir kez daha.
Tavuklarımın 100 litre suları (şamandıralı suluk) var 20 kg ye yakında otomatik yemlikte yemleri varki havalar soğudu malum mısır kırması ağırlıklı yemleme yaptım.
Sağlıcakla kal.