18 Nisan 2016 Pazartesi

Nisan ayı her yanıyla güzel...

Bu hafta gene bahçemde idim.
Kanola tarlaları diğer yeşil ekili alanlar çok güzel renk kombinasyonu oluşturmuş. 


Eriğim olgunlaşma yolunda emin adımlarla ilerliyor.


Geçen ay yaptığım asma aşısı tutmuş. Külleme denen hastalığa çok yatkın bir asmaydı. Üzümünü yiyemedik. Siyah üzüm aşıladım bakalım ne olacak.


Arılarımı da kontrol ettim 


Şimdilik ana memesi yapan yok


Şerbetliklerin altına erkek gözlü petek örülmüş.


Katlar kaldırılıp ana memesi kontrolü yapıldı.


Mavi kafalı damızlığımda işler yolunda ana memesi yada değişim girişimi varmı kontrolünü başarıyla geçti.


Bu ana kutusunu nasıl atlamışım ve bu halde eksik çıtayla bırakmışım anlamadım. Gereği yapıldı.
Ancak işler çok hızlanmış. Mecbur yetişmeye çalışacağız.


4 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi arıların coşmuş maşallah.
Havalarda güzel ısındı bundan sonra gelsin ballar.
Bu arada bahar balı hasadını erkene al, şu senin daha sağlıklı olman için yenecek keçiyide ayarlayıver, bol bol hayır duamızı al :))
Kuru kuruya dua tutmuyor bilirsin :)

Sağlıcakla kal.

muhteşem turunç dedi ki...

Sevgili ustam,
Bahar geldi arılarım coştu evet bakalım ballar gelecekmi. Hayırlısı diyelim. Keçi konusuna gelince yaşlılığıma ver adını hatırlayamadım ama bir arkadaş "keçi kesmezsem NAMERDİM" demiş diye duymuştum hatırlıyomusun kimdi o arkadaş:)) hani söz ağızdan çıkmış, yapmış bir hata, bize düşen bu durumdan onu kurtarmak:))
Sağlıcakla kal.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abi.

Abi dikkat ettim , resimler çok uzak çekim.Demek ki ekip üyelerini hala kızlarına alıştıramadın.

Toprak hayat buldu , doğa çiçeklendi bezendi.Kızlarımızın hız alması lazım.İnşallah senin kızlar bir yaramazlık felan yapmaz da seni de uğraştırmazlar...

SLM ve Muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Yusuf abim benim,
Gözlemlerin her zamanki gibi yerinde.
Kızım çekti fotoları :)) dediğin gibi malesef hala tırsıyor arılardan:)) ama alışır belki ümidindeyim.
Arılarım şimdilik bir aksilik yapmamış görünümündeler ya bakalım bundan sonra ne olacak her şeyin hayırlısı.
Sağlıcakla kal.