13 Temmuz 2015 Pazartesi

Bir hafta tatil yaptık.

Bir haftalığına Ayvalık sarmısaklı beldesinde tatil yaptık. Tatilde amaç bizim prensesi eğlendirmekti.
Tabi bizde sayesinde biraz stres attık.

Kaldığımız otelin pergolalarının altı böyle kırlangıç yuvaları ve annelerini bekleyen yavrularla doluydu. Her canlının yavrusu ve yuvada böyle beklemeleri bir başka güzel.

Hem anne hemde babaları geldi.

Akşamları anfi tiyatroda animatörlerin gösterileri Muhteşemdi. Tongaya basarsanız sizide malzeme yapıyorlar ve sonunda kendinizi havuzda yada elinizde ödülle alkışlanırken bulabiliyorsunuz.

Animatörler Üniversite ve turizm seyahat bölümü mezunları. Hayatın çok çok başındalar. O kadar gayretli ve özenlilerki benim meslekteki ilk yıllarım, yaşadıklarım aklıma geldi.. Kendilerine dolu dolu teşekkür ediyorum. Kızım çok eğlendi..(laf aramızda bende)

Ayvalık ve çevresinide gezdik.Cunda adası güzel bir yer. Türkiyenin ilk boğaz köprüsü burada ve arabayla köprüden geçip adaya ulaştık.

Yolunuz düşerse Rahmi Koç müzesini mutlaka gezin. 5 tl ye geziliyor.

Antika bir bisilklet

Dalgıç elbisesi. Bizim usta dalamadığını söylerdi tam ona göre girecek içine cup suya :)))

Antika oyuncak yada maket arabalar

1941 yılı yapımı sandallara kıçdan takma tabir edilen bir motor

Ne havalıymış bu arabanın sahibi o zamanlar

Motorsikletler sıfır gibi saklanmış

Benim çocukluğumda vardı böyle bir makaralı teybim..

Antika fotoğraf makineleri

Zeytinin yağının eski tarihlerde sıkıldığı pres

Fotoshop olmadan doğal çekim bir aile selfimiz. Şeytan sofrası denen yerde.

Cennetten kovulan şeytan efsaneye göre bir ayağını buraya Ayvalık ta şeytan sofrasına diğer ayağınıda midilli adasına basmış ve dünyaya inmiş ....Buda ayak izi ve bizim insanımız buraya para atıp dilek dilemiş. Şeytandan medet ummak nasıl bir şeyse...

Şeytan sofrasının manzarasıda bu doyulmaz güzellikte.

Geçtiğimiz haftayı böyle gezerek dinlenerek geçirdik. Bu hafta sizlerle gördüklerimi paylaşmak istedim. Bayram sonrası arıcılık ve asıl hobilerimizle ilgili paylaşımlarımıza dönerim.

miriliburak dedi ki...

Abi güzel yerler görmüşsün işlerim azalırsa sonbaharda görmek istediğim yerlerden biride ege kasabaları.

Her şey gönlünce olsun...

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abi.

Güzel bir kaçamak yapmışsın.Bebe bahane tatil şahane...yarasın...

Ayvalık güzel bir yer.Şeytanın manzarası ise süper::))

SLM ve Muhabbetle...

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi sessiz sedasız tatili yapıp geldin.
Koç müzesine kafam takıldı, müze kuyruk para basıyoru ba....
Sayende müzeyi gezdik bir daha gidersek para vermeye ne gerek var...

Sağlıcakla kal.

muhteşem turunç dedi ki...

Fatih kardeşim güzel yerlerdi gerçekten, tavsiye ederim. Sağolasın herşey hepimizin gönlüne göre olsun.

Yusuf abi gerçekten bebe bahane tatil şahane. Bu sene işlerden biraz bunaldım o nedenle iyi oldu. Sağlıcakla kal

Sevgili ustam. Senin gözünü para bürümüş diyecem o gördüğün kuyruk yemek kuyruğu:)) müze sinek avlıyordu:(( millet çok rağbet etmemiş. Ama içerde hakikaten öok güzel şeyler var. Koç ailesi bu nadide eserleri kendilerine saklamamışlar herkes görsün istemişlergüzel bir davranış. Aldıkları 5 tl bence oranın masrafına yetmiyordur. Sağlıcakla kal.