16 Aralık 2012 Pazar

ENİŞTE...

Bu hafta yazlığa cumartesi sabahı gitme planı yapıyorum. Bu planıda yüksek sesle düşününce biri demezmi bende gelecem:( yav ben millete ne derim dedimsede yok ille gelecem diye tutturdu:) dedim gel ne olacaksa olur:) ben işin gırgırındayım ya diyorum nasılsa gelemeyecek:) cumartesi sabah erkenden kalktım evden çıktım.. zırr cep telefonu... bela geliyorum diyor:) mecbur aldık gittik. Dedim kameramanlık senin işin:) hani hakkını yememek lazım çekim işinde oldukça iyi, kendi görüntülerimi bayağı beğendim. Onun fotolarını yayınlamayacakmışım görürlerse yanarmış:) benim usta der ya allah ne verirse hayırlısını versın diye.
 
Sabah gittikki her yer çatır çatır buz :( gece sıcaklıkları eksilere düşmüş demekki.
 
tabiki ilk iş tavuklar salındı..

 
hava soğuk ama günlük güneşlik.

 
Buda benim çapalama makinem. Senelerdir bahçemi bununla çapalarım.

 
Bahçemi bu makine ile 2-3 saat içinde çapalayabiliyorum. Bizim arkadaş filmede almış:)



 
Çapalama işi bitti...baktım oo ne bu be dedirten türden bir yemek:) demezmi yemek yapmak benim hobim:)fakat yemeğide görüntüleyemedik:( kimliği ortaya çıkarmış...Hani sen her hafta gel diyesim geldide... üstünede tavşan kanı bir çay hemde güneşe karşı..

 
Molanın arkasından bahçe tırmıkla tesviye edildi.

 
Sonbahar bakımı tamam haftaya birde bordo bulamacı yaptımmı bahara kadar tamamdır.
 
 
Ağaçlar yapraklarını iyice dökmüşler. Çimler süpürüldü. Bu dökülen yapraklar çimlerin üzerinde bırakılırsa problem oluyorlar.

 
Öğleden sonra tektük arı uçuşu vardı ama açmamak lazım dedik açmadık.



6 yorum:

evangelos naxios dedi ki...

Sevgili arkadasim,tebrikler!
Cok guzel!

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi bu nasıl hafta sonu, yanındaki kim belli değil, aklıma başka şeyler geliyor, ahın gitmiş vahın kalmış. Birde yemekleri göremiyoruz, olmayan şeyi niye varmış gibi yazarsın ki::))
Bu hafta sonunda bir sürü soru işareti var, ben tatmin olmadım bu haberden bak söylüyorum.
Sağlıcakla kal.

muhteşem turunç dedi ki...

Σας ευχαριστώ, αγαπητέ φίλε Avangelos Naxios

Abi yanımdakini karıştırma:( durumlar bayağı tehlikeli:) ahımın gidip gitmediği konusuna gelince; kalfanı alırsın yanına, cebine bol para almayı unutmadan götürürsün bir sınav yerine görürsün.:)Sağlıcakla kal...

ALİ ŞEKERLİ dedi ki...

Muhteşem Abi Merhaba!
Yanındakini hakikatten bende merak ettim, aklıma kötü,kötü şeyler geliyor!
Kendinden emin olduğuna görede sınava çalışmışsın galiba kesin; yüz üzerinden yüz alırsın...)
İşlerinde kolaylıklar dilerim abi...

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Muhteşem abiustan bu ara işi yok,götürsen sana yardım ederdi.Belgesini hemen vermezdin. Belliki gizli misafirin ilgi uyandırmış acaba kim.Saglıcakla kalın.

muhteşem turunç dedi ki...

Yaw Ali abi adamın makamını mevkisinide üstelik başlık olarak yazdım hala soruyosun:)Benim usta gibi kılıbık herifin teki işte hanımının korkusuna aklınca görüntü vermedi bende söylemedim:( ama yakalamışlar akşam aradılar niye beraber gittiğinizi demedin diye:) sınav işinde masrafların karşılanması koşuluyla ben her zaman hazırım:)sağlıcakla kal abi.

Vecdi abi usta dahada kılıbık o hiç gelemezdi:) sağlıcakla kal abi.