23 Aralık 2012 Pazar

Eğitimci iseniz ve/veya bir çocuğunuz varsa.....

Pink Floyd aşağıdaki parçaları ile dünyayı sallarken (başka tarifi yok olanların) eğitimciler ve yetişkinler ayaklanmış gençlerin okuldan, öğretmenden soğutulduğu şeklinde söylemler tepe yapmıştı. Genç kuşak ise yav bu yetişkinler hep böyle örümcek kafalımıdırlar, niye anlamıyorlar bizi ; biz özgür olmak, düşüncelerimizi söylemek, yönetime katılmak .......sayda say işte bir sürü istekleri sıralıyorlardı ve bu parçanın onları en iyi anlatan şarkı olduğunu düşünüyorlardı. Şimdi o dönemin gençleri bu türden söylemlerle büyüdüler ve ne oldu; malesef hiç bir şey. Şu andaki genç nesil de aynı şeyleri söylemeye devam ediyorlar.
Pazarlama teknikleri üzerine yazıları karıştırırken bir sunumla karşılaştım. Burada kitlelere ulaşma, hitap etme teknikleri anlatılmakda ve genç kuşağa nasıl ulaşılabileceği hakkında ip uçları verilmekte..İşte orada kullanılan ve çalışma hayatındaki gençlerin durumunu anlatan bir fotoğraf:)



 Masada oturan moruk benim yaş grubumdan:) ayakta onu çekiştirenler ise genç kuşak:) pink floyd bu ülkede boşa dinlenmiş boşuna onca eziyetler çekilmiş ve acılar yaşanmış. Ben kızıma ve çalıştığım iş yerlerindeki genç kuşağa karşı bir dr olarak ve ilk yardım eğitmeni olarak duyduğum sorumluluk neticesi bunları karaladım olur ya bir iki moruk kurtulursa yani adam olursa belki tarih artık tekerrür etmez:)

Buyrun şarkıyı bir daha dinleyin olurya belki bu sefer faydası olur..
 




We dont need no education.

Eğitime ihtiyacımız yok



We dont need no thought control.

Düşüncelerin kontrolüne ihtiyacımız yok



No dark sarcasm in the classroom.

Sınıfta hiçbir karanlk küçümseme değil



Teachers, leave them kids alone.

Öğretmenler! çocukları yalnız bırakın



Hey, Teacher, leave them kids alone!

Hey hoca ! çocukları yalnız bırak



All in all youre just another brick in the wall.

Sonuç olarak sen tamaen duvardaki başka bir tuğlasın



All in all youre just another brick in the wall.

Sonuç olarak sen tamaen duvardaki başka bir tuğlasın



We dont need no education.

Eğitime ihtiyacımız yok



We dont need no thought control.

Düşüncelerin kontrolüne ihtiyacımız yok



No dark sarcasm in the classroom.

Sınıfta hiçbir karanlık küçümseme değil





Teachers, leave them kids alone.

Öğretmenler! çocukları yalnız bırakın





Hey, Teacher, leave them kids alone!
Hey hoca ! çocukları yalnız bırak





All in all youre just another brick in the wall.

Sonuç olarak sen tamamen duvardaki başka bir tuğlasın



All in all youre just another brick in the wall.
Sonuç olarak sen tamamen duvardaki başka bir tuğlasın



All in all youre just another brick in the wall.

Sonuç olarak sen tamamen duvardaki başka bir tuğlasın



All in all youre just another brick in the wall.

Sonuç olarak sen tamamen duvardaki başka bir tuğlasın

Bu haftada arısız idare edelim dedik. Hava soğuk ne rahatsız edecem inekleri:)

4 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

hocam müthiş olmuş,elinize sağlık

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

İlhami abi ilk yorumun senden gelmesine şaşırmadım zira gençlerle nasıl anlaştığını ve kendini nasıl geliştiren biri olduğunu da iyi biliyorum.

ALİ TÜRK dedi ki...

Muhteşem abi bu ne be ya.
Benim bildiğim çalışmayınca hiç bir şey olmuyor.
Gençler bunu anladıklarında zaten geçn olmaktan çıkıyorlar, sonrada dedelerini görüyorlar ama iş isten çoktan geçmiş oluyor.
Onun için çalışan kesim hala emeklliliği gelmiş veya emekli olmuşlardan kurulu,yani yardırmaya çalışanlar, malisef::((
Sağlıcakla kal.

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Ali abi haklısın çalışmayınca hiç bir şey olmuyor ama hatırlasana sen neler çektin...Niye çektin işin başını tutanların ahlaksızlığı de, bencilliği de ne dersen de işte..Süleyman Demireli hatırla bir tv proğramında bir hanım babam sizle büyümüş, ben sizle büyüdüm yav nolur bırakın artık siyasetide kızımda sizle büyümesin demişti:) işte ben bunu anlattım. Tabiki anlayana:)