23 Ocak 2011 Pazar

Vize, Pınarhisar ve Edirne gezisi.....

Bu sene ilk ve belkide son gezimizi yaptık. Gebzeli ve İstanbullu arıcılar buluşup yola koyulduk. Şöförümüz iki kere yolu kaybedip milleti sabahın köründe uğraştırmış olsada genede hakkını yemeyelim çakı gibiydi:)

Ekipde ilk dökülen Hacı abimizdi. Salıncakda sallanan bebe misali uyuya uyuya gitti..:/)


Sabahın köründe ilk durak Vize Şenol kardeşim yaw sizi tanıdığım güne ....:) diyerek geldi. Bir gün önceden Ali sanmış ben haber verdim. Ben sandım Ali haber verdi. Sonuçda adamın iki ayağı bir pabuca girdi. İşlerini devredecek adam bulduda yola çıktık:)


Bu Şenol un iti:=) acayip ısırırmış. Beni görünce tırsdı.. Dişlerimi bir gösterdim ne dediğini demiyim:)


Allah dr unda hayırlısını versın der bizimki ya doğru. Midesi ağrıyor verdim eline sütü:)


Sonuçda Pınarhisara vardık. İlk iş kahvede aile fotoğrafı çekildi.


Bizimki çamur herif. Yaptı gene numarasını:) Kış günü muhtar bey ve Bülent Kınalı kardeşimiz menemen yaptılar. Menemen gelince ben hormonlu domatesden olanını yemem deyince Muhtar abi ben senin..... dedi gerisini duymadık:)



Şenol kardeşim menemeni görünce böyle kalakaldı:)


Tabi sağlığa zararlı olacağı için bizimkinin ellerini Aliosman abi tuttu biz menemeni yedik.


Muhtar abimizin kahvesnin önünde klasik her sene çektirdiğimiz veda fotoğrafı ilePınarhisardan çıktık.


O kadar yeme dedik dinlemedi:) olacağı buydu. Şenolcum Hacı abi bile oynadı senle :/)


Yol boyu ıslah çalışmaları yapılan dereler gördük. Yaw geçen sene buaraları sel altındaydı..


Edirnede yolda yürüyen tanıdık bir sima:/) dedik nereye kardeş yürüme bin arabaya:/) varmı kaçmak biz adamı yakalarız böyle.


Veeee... nınınnn kabak tatlısı geldi.... Bizimkine dedim şekeri yükseltir:/) koesterole tavan yaptırır:) yemezmi yedi. Hemde tıksırıncaya kadar:)


Abi menemen az geldi be yaw diyenlerde yedi:)


Olurya hepsini yediler bana kalmadı diyenler olabilir:/) onlarda yediler bakın kanıt-1:/)

Ardından Ali Şekerli abimizin arılığına geçtik.
Ana arı üretiminde kullandığı ruşetleri inceledik.

Bir ara Sadri abi ile Ali tartışdı:) ama bizimki elinde kamera bak gelme çekerim diye tehdit ediyordu ya tam neye tartıştılar anlayamadım.
Yaw bu Beykozlu arıcılar tam tuzakçı. Adamın yanında Saim abimiz çıkdı ağaca tuzak kurdu:)

En son şehir gezisi ile pilimizi bitirip yola çıktık.

Bu sene bir daha zor gezeriz gibime geliyor.. Sezon başladı sayılır çıtalar ballıklar vs ahhh ah. Amaartık sezon başlasın be kardeşim. Özledik şöyle soyunup işe girişmek lazım artık.

12 yorum:

PINARHİSARLI ARICI dedi ki...

Bunu saymayız yine bekleriz tadı damagımızda kabak tabagımızda melemen sözümüzde kaldı nice mutlu dosluklara

ALİ TÜRK dedi ki...

Muhteşem abi yolu kaybetmeme sen sebebsin. Karşındaki koskocaman boşluga gökdelenler dikilmiş, ben otosan arazisi ararken yol bitti.
Gezi güzelde bunu yatılı yapmak gerekli, haşat olmuşuz yav.
Bir dahaki seneye kısmetse kazak arıcılar gelecek, izin sorunu olmayanlar. Kısacık sürede o kadar yemekmi yenir yoksa gezilirmi anlamadım gitti.
Kal sağlıcakla.

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Aliosman abi bu yaz benim oraya sağıma bekliyoruz artık..

Ali abi ne yatılısı be evlatlık gidelim en iyisi:)

ALİ ŞEKERLİ dedi ki...

Muhteşem abi; ayağınıza sağlık, çok sağolun yine beklerim.

Mustafa Yılmaz dedi ki...

abi güzel bir gezi olmuş yanlız sezon zanedersem cok cetin gececek gerci senin kondisyon ve mac eksin yok tabi favorim sansin golerinle ve asislerini bekliyoruz abi fenerli alex bezetiyoru busenede beklenti çok....... muhteşem paylaşımlarını bekliyoruz selamlar saygılar .

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Muhteşem abi,bu ziyaretler devam edeceğe benziyor,melemenin hormonlusunu da yeni duyduk,iyiki kabak tatlısı hormonlu değilmiş. Saglıcakla kalın.

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Ali abicim asıl biz teşekkür ederiz.

Mustafa abi evelallah bu senede yaprız ortalar asistler goller sağlıcakla kal abi.

Vecdi abidedim ya bizimki çamur merak etme kabağada bahane bulur seneye gitmek için bahane lazım bize:)sağlıcakla kal abi..

SAİM AHMET GÜREL dedi ki...

Muhteşem abi,
Gerçekten çok güzel bi seyehat oldu. Bizleri ağırlayan tüm arkadaşlara çok teşekkür ederim. Yeni seyahatlerin programını bakanım yapmaya başlasın.
Selamlarımla,

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abi.

Yahu bu ne biçim doktor kontrolünde yemek.Güzergah boyu ne bulmuşsanız mideye indirmişsiniz.Hadi onlar bu işten anlamıyor da sen bu işe nasıl göz yumdun anlayamadım.

Herhalde kabaklar özel diyet kabağı idi :)

SLM ve Muhabbetle...

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Saim abi evet gerçekten güzeldi. Herkese teşekkürler.

Yusuf abi beni yerken gördünmü be abi:/( ahh.. ah.

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

hocam selamlar,

geçen sene siz olmadan yaptığımız gezinin rovanşını almış olduk.

zira ekipten bir kişi bile eksik olunca tadı olmuyor be

sağlıcakla kalınız.

MUHTEŞEM TURUNÇ dedi ki...

Evet Zafer abi bu sene hakikaten iyidi:)sağlıcakla kal abi.