19 Kasım 2008 Çarşamba

Habere baaak habere !.........

İş yerindeki kutularımdan birinin üzeri naylon ve ahşap kaplı idi bundaki rutubete bakın. Bu sabah açtım gri izolasyon levhası ve 0,5 mm köpük monte ettim kapağın içine. Buradaki rutubet üstteki naylon soğuk yüzey olunca içerideki su buharı yoğunlaşıyor. Bu görüntü balkonumdaki kütük kovanda oluşmuyor. Zira onun üst izolasyonu mükemmel. Cuma günü gene kontrol edilecek bakalım sonuc nasıl olacak.




Geçen hafta cuma günü otogardaki ANAPETEK firmasına gitmiştim oradaki Mehmet isimli arkadaş beni görünce doktor sunuz dimi sizi tanıyorum deyince kendimi sinema sanatcısı gibi hissetmiş:)) ve bunu da Ali Türk e ilettiğimde de sayemde koltuk yaptın be demişti. Tabi bendeki bu meşhur olmuşluğu çekemediği de ortaya çıkmıştı ( kendi duymasın) Oda bana bir emanet bırakmış onu almaya gittim bu gün valla adam gene tanıdı (tabi bende bu sefer Kadir İnanır bakışları mevcut) merhaba dedim. Arabayı kötü bir yere bırakmış olmamdan dolayı yapılan tüm ikram tekliflerini üzülerek kabul etmeyerek (bu işe en çok Ali üzülecek) emanetimi aldım ve firmadan ayrıldım. Tabi aceleyle birde fotoğraf alayım dedim benden ne kadar foto muhabiri olur resme bakın ve karar verin.

4 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Abi bir ara hacı abi beni acayip çekmişti sende ona bir yorum atmıştın.

Şimdi cevap verme zamanı makina önemli yerleri çekiyor,önemsiz yerlerle işi yok.

Yada foto makinan seninle arıcılıkta yarışıp,seni es geçip kovanlarımı çekti?

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Fotoğraftaki ayrıntı mükemmel.( Varsayım )

Mesela arı malzemeleri satan( kovanlar),aynı zamanda müşteri bolluğundan sinek avlayan ( bulmaca)elindeki boşette size malzeme satamadığını ( emanet ) gösterir.
Arıcılar kendi malzemelerini kendin üretmeye devam ederse,yakında avlayacak sinekte bulamayacaklar.
Öyle çokta kötü bir fotoğraf gibi gözükmedi.
Ne dersin haksızmıyım...

muhteşem turunç dedi ki...

Ali abi valla bizim makinaların markasımı aynı yoksa fotolardaki önemli noktalarmı aynı bende anlamadım.
Yusuf kardeş sen bu ara biraz bulmaca çözme işine ara ver bence:)

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Doktorum çözemedim.Yardımın gerek.