30 Mart 2008 Pazar

PINARHİSAR GEZİMİZ

Bu hafta sonu için Ali Türk, Murat Çakır ve ben önce benim köye (Ali Türk ü acayip çalıştırdım bahçenin bellenmesi beleşe geldi) sonra Trakyalı Şenol kardeşimize ve en son olarakta Kırklareli Pınarhisar Bal Üreticileri Birliğine ziyarette bulunduk.Çok güzel dolu dolu bir gündü. Bizi misafir eden Pınarhisarlı arıcılara Şenol kardeşime çok çok teşekkür. Unutmadan arılığında bizi ağırlayan Mümin beye tekrar geçmiş olsun diyorum. Ali Türk ve Murat Çakır bizim ehliyetimiz yok deyip bütün gün arabayı bana kullandırdılar. Yorgunluktan bu gün bile (pazar) göçmüş durumdayım. Asıl haberler yarına.

1 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sevgili hocam,malı götürdün herhalde Alinin sesi soluğu çıkmıyor,adamı aç bıraktınız galiba,köftelerin adresi belli,tüm arıcı arkadaşlarımıza en içten selam ve sevgilerimi sunuyor,verimli ve başarılı bir sezon diliyorum.