10 Şubat 2008 Pazar


Bu gün Dudulluda kereste almaya gittim. 30 cm genişlik ve 37 mm kalınlık kereste aradım. Bulduk ama kalınlık 5 mm tam marangoz arayacam zırr telefon Bahtiyar kor aramazmı abi kek yaptırmaya gidelim gel dedi. Akşamada arkadaşın düğünü var. Abi dedim keki ertele sende kalınlık makinası varmı gel dedi hallederiz. Sağolsun yardımcı oldu bu arada fırçada yedik. Ama kabahatimizin tembellik olduğunu söyledik. Şu anda saat 00.05 Bahtiyar abi gereğini yaptım sen anlarsın. Teşekkürler yardımın için tekrar. Ha bide marangozluk senin neyine bak kovan böyle olur, çıta böyle olur diye havada attı. Tabi boynumuzu büktük.

2 yorum:

İlhami Uyar dedi ki...

Sayın hocam sizin uzmanlık alanınız tıp marangozluk değilki,taş yerinde ağır öyle değilmi,bakıyorum yapılan tüm işler mükemmeli yaklamak için,vede yapılanları çabaları gördükçe gurur duyuyorum.Tabiiki sizide daha yukarılarda uzman,operatör,doçent gibi sıfatların isminizin önünde görme isteğimiz olduğunu ileterek,saygı ve sevgilerimi sunuyor,başarılarınızın daimi olmasını temenni ediyorum.Sağlıcakla kalın.

BAHTİYAR KOR dedi ki...

HOCAM BU KADAR MÜTEVAZI OLUNMAZ ESAS FIRÇAYI BİZ YEDİK.BU NASIL ÇITA EĞRİ BÜĞRÜ DİYE BEN YAPAYIMDA SEN GEL GÖR GİBİ EĞRİ MEĞRİ YAPAYAPA ÖĞRENECEZ.SELAMLAR.