1 Ağustos 2021 Pazar

Bu hafta hava çok sıcaktı :(

Bu hafta bahçemde hava çok sıcaktı. Ama bizimki hiç önemli değil Muğla, Antalya, Mersin yanıyor, ciğerlerimiz içimiz yanıyor :(
Geçmiş olsun Türkiye bunun da altından kalkılır. Ama yitirilen canlar var Allah hayatını kaybedenlere rahmet eylesin yakınlarına sabır versin.


Cumartesi günü hidroforum sık sık devreye girip çıkıyordu. Kürenin şamrieli patlamış.


Elimizden geliyor da hallettik ama tüm günümüzü aldı.


Küre yerine bu aleti önerdiler bizde taktık bakalım nasıl olacak.


Öğle üstü arılıkta dolaşıyorum kenarda atılmış duran hurda bir ruşet var. O da ne çalışıyor arı girip çıkıyor:) hava sıcak dedim ya pazar günü sabah 07 00 serinlikte normal ruşete aktardım.

Tüm dalaklar boş çıtalara iple bağlanıp geri verildi işlemin videosu en altta.
Toplam yarım saatlik bir uygulama filmi kısalttım öyle yükledim. Sakin arıyla çalışmak işte böyle keyifli.
Bal sağımı sıcaktan haftaya kaldı ama aktarım süresince hiç yağma olmadı buda bal geldiğini gösteriyor.





 

Hiç yorum yok: