8 Mart 2020 Pazar

Sezon başladı

Hafta sonu sıcaklıklar 18-19 derece olacak haberini okuyunca cuma akşamı invert şurubumu hazırladım.


13 litre invert şurup.
10 kg toz şeker, 8 litre su kaynayınca bir Tatlı kaşığı silme dolu krem tartar koydum şerbetim hazır.


Cumartesi öğlen körüğü yaktım.


Açılış depo kovanla yapıldı


Durumu arslanlar gibi 


Sonra koloniler sıradan elden geçtiler ve birer litre şerbet verildi.


Geçen senenin anası 10 numara
Salına salına geziyordu
Numarası sırtında düşmemiş silinmemiş
Yerli ve manyetik numara yabancılara dünya para vermeye bence gerek yok.


Çalışkan vatandaş :) ballıbabadan poleni yüklemiş balı da sırtladımı tamamdır.


Bir kolonim sönmüş olsun yerine gelenler yeter ;)
Birde anasız var.


Kıştan kalan kararmış peteklerde eritildi.
İki güne çok şey sığdırdım


Akşam yorgunluğu olurda atılmazmı attık gitti :) 





Hiç yorum yok: