5 Aralık 2016 Pazartesi

İşler bitermi hafta sonu pilim bitti:))

Geçtiğimiz haftayla birlikte üç hafta yani 21 gün oldu bahçeme gitmeyeli.
Bizimkiler bayağı bunalmışlar kapalı kalmaktan dolayı.
Kargalarla yarış edercesine havalarda uçtular:)


Arıların hiç umurunda değildim:))
Ne girip çıkan ne aşı istermisin diyen vardı.
Havada hani çivi gibi derler ya öyle soğuktu.


Tavuklarımın 10 kg lık yem kutuları son iki hadi üç gün olsun ancak idare ederdi.


Kış iyice ben geldim diyordu.
Ağaçlarda yaprk kalmadı 
ama benim tavuklar yerde ne kadar yeşillik varsa yediler.


Makarna pişiriciliği gene başladı


Açlar kokuyu alan geldi bu hafta iki tencere makarna pişirdim
Hemde bol yağlı ve et suyuna:))


Evin içinde de işler var. Kabaran sarkan alçıpan kaplamalar tamir edildiler.


Kışın bahçeye potasyumdan zengin gübre atmak gerekiyor ya gereken yapıldı


Yazdan kalan otlar vs bahçede temizlik yapıldı.


Gittikçe yemek için taze soğan yatırımına da başlandı.


Kıvırcıklarımda büyüme yavaşladı. Ama şubata doğru tavan yaparlar ve ben piyasayı sallarım.


Bir fuar daha olsada gezsek modu var üstümde bu sene hayırlısı bakalım neler göreceğiz.


4 yorum:

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abim.

Tavukların haklı.Gökkubbeyi görüyorlar ama çıkamıyorlar gariblerim.Cezaları çok.::))

Hala sana bu yakınlardan yer aldıramadığıma hayıflanıyorum.Yakında olsaydı eminim her fırsatta yazlıkta olurdun.

SLM ve Muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Yusuf abim,
Hepimiz öyle değilmiyiz gökkubbeyi görüyoruz ama kabuğumuzdan çıkamıyoruz.
Yazlığın yakınlığı konusunda haklısın iyi olurdu her daim elim üzerinde olurdu ama bakalım hayırlısı
Sağlıcakla kal.

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi hep makarna hep makarna nedir bu köpeklerin senden çektiği :)
Tavuklar yumurtayı kestiyse o yem onlara üç hafta yeterdi, yumurta yoksa yemde yok, uyanık olmak lazım.
Arılıkta iş yoksa diğer işler aslında tat vermiyor, taktın fuar olsada gezsek deyip duruyorsun, gezmek için fuar şart mı beya..
Hafta sonuna bendensin, cumartesi nereye istersen oraya geleyim, bak bu fırsatı kaçırma :))

Sağlıcakla kal.

muhteşem turunç dedi ki...

Sevgili ustam
Nirden duydun cumartesi girtlagima kadar doluyum da bol keseden yagdiriyorsun bi sonraki haftaya plan yapta göreyim :)