6 Haziran 2016 Pazartesi

Bu haftada bahçe ve arılar derken dinlendik :((

Bu haftada bahçe ve arılarla geçti
Domateslerimi sırık tipi olmaları nedeniyle askıya aldım. 


Ana arı kutularımda besleme sonucu gidişat iyi görünüyor. Bu tip yarım çıtalı kutularımı ayçiçeği döneminde standart çıtaya dönüştüreceğim. Bu şekilde benim bölgemde kışlamanın daha iyi olduğu görüşündeyim.


Bu sene yaptığım oğul önleme amaçlı bölmelerde de  durumlar iyi görünüyor ay çiçeğine kadar aç kalmamaları lazım.





Ayçiçeği nektar akımında kat atacağım kolonilerde iyi gidiyor


Bu arıcıya ne demeli gene hata gene dalak indirilmiş :(


Buda benim iki tavuktan biri :)) hafta sonları bahçeye çıkabiliyorken derdin nede gittin buraya yumurtladın be kardeşim. Sadece bizimmi tuhaf olma hakkımız var sanki :))


Terasıma aşağıdaki oyuncağı aldım. Bu güne kadar pintilikten bakar dururdum ama hiper marketlerden biri öyle bir indirim yapmışki almadan edemedim:)) Bu ürünlerinde seri sonu oluyormuş sanki numaralı:)))


3 yorum:

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abim.

Biz arıcılar , arının attığı dalağı gördüğümüzde kızsakta , aslında içten içe acaip keyif alıyoruz...

Ufak ana kutuları ile ilgili görüşlerine katılıyorum.Özellikle sorunun salkımda gerçekleştiğini düşünüyorum.

Usta seni biraz etkilemiş diye düşünüyorum.Sen ki kendi kendine pinti didin....

Benim bildiğim Muhteşem Abim , zamanı evvelinde sponsorluk yapmış , bizlere keçiler ikram etmiş birisisin...

Usta ise ne yaptı ; Ramazan da bile seni köy iftarına götürdü...

Şimdi sorarım ...Kim Pinti ???

Umarım seni fabrika ayarlarına getirmişimdir..::))

SLM ve Muhabbetle...

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi işler yoluna girmiş oyuncak mağal ile uğraştığına göre...
Tavuk aylardır içeride yumurta yapmaktan sıkılmış nostalci peşinde galiba...
Biz daha domatesleri sırığa alamadık be acelen ne...
Sağlıcakla kal.

muhteşem turunç dedi ki...

Yusuf abim benim
cansın be!...
Cümle alem görsün bu usta beni ne hale getirdi ben bile kendi kendime pinti didim:))
Fabrika ayarına dönmekte ne kendime geldim be yaw:))

Sevgili ustam Yusuf kardeşimin yorumunu okudunda kıvırıyon diyecem ama onuda şimdi yayınladım okuman mümkün değil top gezdirip durma şu mübarek güne bir yol kendine gel. Keçi için tee İran dan medet ummaya başlamışsın aklını başına al :)) sağlıcakla kal.