19 Ağustos 2013 Pazartesi

Leyleği havada gördük..:)

Sonbaharın habercisi leylekler gökyüzünde boy göstermeye başladı.Bu sene sükutuhayale uğradıktan sonra yavaş yavaş önümüzdeki sezonun hazırlıklarına başlayabiliriz.


Bahçe çitinin borularına girip çıkan tanıdık simaları görünce..:)) ustam gibi isabet almadan icaplarına baktım.


Kovan giriş delikleri daraltıldı. Zira bu hafta kontrollerim esnasın müthiş yağma eğilimi vardı. Mevcut alınabilir ballı çıtaları tespit ettim.


Haftaya az olan ballarımı alıp varoa mücadelesine başlayacağım. 


Rakibi telef olduktan sonra birileri erkekleşti..:)))


Sert bakışlarına aldırmadan kümesten alacaklarımı aldım.


Bu sene asmalarımda verim super:)) bu üzüm; tadı ve aroması harika olan bir tür. Akhisardan getirmiştim. Külleme hastalığına da dayanıklı.


Buda sultani denilen çekirdeksiz üzüm..Bu sene ilk defa üzümünü yiyorum




Hiç yorum yok: