25 Mart 2013 Pazartesi

iki hafta aradan sonra bahçemdeydim.

Bu siteye bir haller oldu :) güncellemelere düşmüyor. Bu neddenle yayınlarıma www.larvatransferi.blogspot.com dan devam ediyorum..

Bu pazar iki hafta gidemeyince sabah erkenden soluğu bahçemde aldım. Hava ısınana kadar bahçede çalıştım. İlk iş şebboylar saksılarından toprağa aktarıldı.

Bunların kokusuna doyum olmuyor. Ayrıca çok yıllık bitkiler.


Evveli hafta çapalayıp gübrelediğim enginarlar coşmuş.


Tekrar çapalandılar. Oldukça güzel gidiyorlar  bakalım yarış sonunda neler olacak :)


Taze soğanlarımda hani tam dişime göre durumlarındalar :)


Gariban yemeği eşliğinde öğlen molamızı verdik..:( bi salatalığımız bilem yok...


Saat 12 00 güneş tepeye çıkınca soluğu arılarımda aldım. İki katlı kışlayan arılarımın kuluçkalıklarında yavru durumu 3-4 çıtalı durumda.


Anasız kalan bir kolonimde kapalı memeler duruyor. Çıkanı görmedik.


İşi sağlama almak adına bir yumurtalı ve larvalı çıta daha takviye edildi.


Kovanlardan birinin kapağı su almış değiştirildi.


İş yerimin bahçesinde kışlattığım iki kızımı terasa götürdüm.


Bunlar kıymetlilerim :)


Bu sene erkek lazım :( o nedenle erkek çıtaları yerlerini aldılar.


Ağaçlarımın gübrelenmeleri tamam sayılır. Taç izdüşümleri hizasında kanal açıp gübreyi bu kanalara doldurup kapatıyorum.


Hiç yorum yok: