9 Şubat 2013 Cumartesi

Yunanistandan dostlarımız, arkadaşlarımız ile güzel bir gün geçirdik....

 
Bu cumartesi haberleştiğimiz üzere Yunanistanlı dostlarımızla feshanede buluştuk.
 
 
İlhami abinin ve benim ingilizcemizin toplamının ne kadar olduğunu Thomas ın yüzünden anlayabilirsiniz:)
 
 
Tabiki yerli arıcı dostlarımızıda es geçmememiz lazım.
 
 
Aynı dili konuşamıyor olsakda arıcılık dili böyle bir dostluk oluşturdu.
 
 
Yukardaki resme söylenecek ne olabilirki...
 


 
Sevgili dostum Theodosis e Tekirdağ rakısı hediye ettim.

 
Herkes pek mutluydu. Manosla Efraim hocam boylarını da kıyasladdılar :)
 
 
Bizim usta benim için bastığı yerde ot bitmez demişti:) Aslanım Aliosman abim yere suni çim döşetmiş :)
 
 
Diyorum ya herkesin keyfi yerindeydi:) Ercan beyde onlardan..
 
 
Güner Kayral Muğlaya yerleşmiş. Benim kız bi okulu bitirsin bende gidecem o cennet bölgeye..
 
 
Suçüstü yakalananlar :)
 
 
Suç aletleri..:)
 
 
Bizde ana arı üretimi kursunda çok iyi anılar bırakan bir dost Feyzullah Konak projesinin önünde.
 
 
Bu ülkede Aletli ana arı dölleme konusunda amatör ruhla neler yapılabileceğini göstermiş olan ekip. Bu gün Yunanlı dostlarımız soruyordu siz hangi tekniği kullanıyorsunuz? bizde dedikki kendi tekniğimizi kullanıyoruz.
 
 
Akşam üstü Feshaneden çıktık doğruca Darıcaya..
 
 
Thomasa Boğazköprüsü hatırası da yaptık:)
 
 
Dedim bizim usta nasılsa dil bilmez habire aleyhinde atıp tutuyorum:/) Baktım kolayını bulmuş:( google translate:(
 
 
Yunanlı dostlar da bizden farklı değil demezlermi kovan açalım :(, hava yağmurlu, akşamın karanlığı ve soğuk. Kovan önlerinde; açacak erkek arıyorlar:)
 
 
Neyseki ben körüğü yakıp açtım ve çıtayı verdim bizimkinin eline:)
 
 
Arılık hatırası alınmadan olurmu
 
 
Bu çamurda bahçeye girilirde çıkınca ayakkabı nasıl temizlenir...tabiki otlara silinerek:)
 
 
Eve dönüş yolundayız
 
 
Gecenin finalinde İlhami abi cümbüş resitali verdi:)
 
 
Ben hep derim arıcılık güzel bir hobi. En güzel arkadaşlıkları, dostlukları onun sayesinde kurabildim.

12 yorum:

SERDAR ÖZHAN dedi ki...

En kötü günün bu günki gibi olsun abi ,sağlıcakla kal

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Muhteşem abi,çok güzel bir gün yaşamışsınız.Tekrarlarını görmeni dilerim.Saglıcakla kalın.

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi ekip bizi satıp kebaplara yumulmuş haberin olsun.

Bizde gece karanlığında sanki deli öpmüş gibi arı açıyoz::(((
Şu zafer abinin ziyafetini kaçırmamız haricinde her şey süper oldu.

Feyzullah hocayla senden niye gizli tatlı yiyorduk bir sor, niye kızıyorsun ki...

Sağlıcakla kal.

İlhami Uyar dedi ki...

Değerli hocam insanlık sevgi ve saygının olduğu yerde hiçbir olumsuzluğun yaşaması mümkün değil,inşallah seneyede bu güzellikleri fazlasıyla yaşama durumumuz olur,saygılarımla

muhteşem turunç dedi ki...

Serdar abi sağolasın.

Sağol Vecdi abi hep beraber inşallah.

Sevgili ustam sana dedim bırak şu İlhami Abi yi Zafer abinin sofra daha iyiymiş diye ama dinlemedin:( İyi soruyom; niye datlı yiyodunuz benden gizli gizli? yakalayamayacam sandınız demi:) sağlıcakla kal.

Yzdıklarına harfiyen katılıyorum hep beraber seneyede yaşarız inşallah abi.

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

Sayın hocam;

Arıcılık adına güzel bir etkinlik oldu. Bunu gerçekleştiren İstanbul Bal Üreticileri birliğini tebrik etmek lazım. Demek isteyince oluyor.

Sizde güzel bir gün geçirmişsiniz anladığım kadarı ile. Akşam bakan
"gün güzel geçtide Muhteşem abi herhalde dönüşü sıskıtılı oldu"
dediği zaman bende oh olsun dedim haberin olsun. Niçin dediğimide anlamışsındır sanırım.:)))

yusuf şimşak dedi ki...

SLM.

Muhteşem Abi.

Zafer abinin birbirinden leziz ikramlarını ardı ardına mideye indirirken nedense boğazımızda tıkanmadı ::))

Güne başlarken beklentilerim belki de çok fazla oldugundan olsa gerek , aramızdan ayrılmış olmanız beni üzmedi desem yalan olur::((

Gelecek yıl yolda bırakılmaması adına sakalımı uzatmayı düşünüyorum ::))

SLM ve Muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Zafer abi ve Yusuf abi ben o kebapları kaçırdığıma üzüldüm:) ama Benim babam misafirin baş tacı olduğunu öğretti bana. Bu nedenle komşu ülkeden gelmiş olan misafirleri memnun etmek için elimden geleni yaptığımı düşünüyorum. Ev sahibi olarak siz arkadaşlarımında işte bu nedenle bana cidden kırılmadığınızı bunun bir latife olduğunu gene misafirlerimize bildirmek istiyorum. Zira ben gene bilirimki bizde kol kırılır yen içinde kalır :) diyerek bir Kayserili çalımı atıp Zafer abinin hakkını ödeyebilmek adına bir düzenleme yapılması taraftarı olduğumuda bildiriyor saygılarımı sunuyorum :)

Zafer ANLAYIŞLI dedi ki...

Hocam selamlar;

ya ne hakkı, ne organizasyonu ya..
evet belki söylediklerimizin çoğu birazı gerçek olmakla birlikte şaka idi .Ama Bu tür yakşlaşımlarınız beni gerçekten üzer. Ve bu niyetle yapılan bir etkinliğe ben katılmam
bilesiniz..

Saygılarımla..

miriliburak dedi ki...

Abi güzel bir gün geçirmişsiniz ne diyelim darısı başımıza :(

Hiç arı sokmadı mı ba çok ayıp etmiş :)

İyi günler dilerim...

Θεοδόσης Κατσαρός dedi ki...

We enjoyed the time there and everything was good! Thanks you for the hospitality!

-TUTKUN ARICI- dedi ki...

Ohh ya ne güzelmiş komşularla sıfır sorun güya son zamanlarda çevremizle çelişkiliyiz ama size teşekkürler arıcılıkta ülkeler arası iyi ilişkiler kurdunuz sayın doktorum...