23 Ocak 2013 Çarşamba

Yüz maskesi ve direkt petek üzeri şerbetleme tekniği :(

Dün bir yapı markette vakit geçirirken, motorlu tırpan kullananların taktığı sinek telli yüz maskesi gördüm. Hemen Zihni Sinir projeleri tarafım çalıştı ve bundan bir yüz maskesi yaparım dedim veee plastik kısmına 1-1,5 cm aralıklı delikler açtım.  

 
Birde yastık kılıfına el koyup telin geleceği yeri çizdim ve kestim:)
 
 
Açılan deliğe plastik sinek telli kısmı açmış olduğum delikleri kullanarak diktim. Dikerken arada boşluk kalmamasına itina ettim.
 
 
Maskem nasıl olmuş:) Bu maskenın iç kısmında başınıza sabitleyen birde lastikli bölüm var bu nedenle oldukça kullanışlı. Maske öyle güzel olduki  beni bile pek yakışıklı gösterdi:)
 
iv>
 
 
 Maskem varya, hadi kolaysa balkondakiler kaşımdan öpsünler dedim ve bizimkilere bir kıyak yaptım. Direkt peteklerin üzerine 0,5 litre koyu şerbet verdimki işleri kolaylaşsın.
 

tekniği

4 yorum:

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi Nasada kaç yıllarında çalıştın beya::))
Tipin süper oturmuş maskeye::))
Hayırlı olsun...

Yav mesleğini yapsana...
Evdeki yastıklardan ne istersin be adam::))
Çok zayıf kolonilere bu şekilde şurup verilmeli. Senin arı biberenu çoktan bıraktı be::))

Sağlıcakla kal.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM ...

Muhteşem Abi.

Ari bu ise ne der bilemem ama ,senin yas genclestirdigi muhakkak.

SLM ve Muhabbetle...

İlhami Uyar dedi ki...

Saygıdeğer hocam Arap şeyhleri gibi olmuşsunuz,ortaya güzel bir ürün çıkarmışsınız,kolaylıklar dilerim

muhteşem turunç dedi ki...

Sevgili ustam; nasa da kimki:) o gelsin benim yanımda çalışsın:) ayrıca maske benim tipime oturdu:) karıştırmayalım. Arkadaş namert bu balkondakiler sürekli kaşa, göze çalışıyorlar:) ne yapayım. Haklısın biberonla şurup vermen işi benimkilere göre değil ama bir takım zatı muhteremler bu güne kadar kışın şerbet vermezken artık şerbete başlamışlar dedim onlara yol göstereyim.
Sağlıcakla kal.

Yusuf abi arıların ne dediği belli; erkeksen maskeni çıkarda gel diyorlardı:) Benim ruhum genç be abi. Sağlıcakla kal.


İlhami abi rica ederim arap şeyhleri benim gibiler :) Şakada bir yana hakikaten maske güzel oldu.
Sağlıcakla kal abi.