8 Ekim 2011 Cumartesi

Hafta sonu işlerini bir güne sığdırdık...:/(

Bu hafta sonu bizim kızın okulda işleri var:/( tabi ucu bize dokundu:/(cumartesi ve pazar arılığa gidemiyoruz. Eh napacaz arıların son beslemelerini yapmak lazım.  Bu nedenle cuma sabah gittim. Çalışırken geçenlerde terk eden ve geri yerine verdiğim kutunun önü tekrar karıştı. Baktım çıktı gidiyor:( hemde aşağıda bulunan arılıklara doğru... .

Muslukda ızgara olmasına rağmen gitti:/( eh bu kadar gayrete çabaya da saygılı olmak lazım dedim ve hiç peşinden gidip takip etmedim. Zaten artık kafaya koymuş dönüşü yok. Bu anadan hayır gelmez.

Benim mutlu tavuklarımı da akşama kaddar gezdirdim. Gariplerim bir hafta kapalılar zaten bu hafta hiç değilse bir gün özgür kaldılar. Benide mutlu ettiler 11 yumurta aldık:/)

Vecdi abinin yolladığı kovan.. İneklere çıta verdik peteği buraya örün dedik. Onlar gitmiş arkaya şerbetliğin yanına örmüşler. Herhalde orası sıcak diye bu yolu seçmişler bende dalakları kesip içindeki balı şerbetliğe sıktım gerisin geriye. Çıtaları arkaya şerbetliğin olduğu yere koydum. Hadi şimdi çıtaya örmeyinde göreyim sizi. Dalakları çıtalara bağlayamadım zira acayip bindirme var:/(

Bahçemin bakımı da yapıldı. Çimlerim uzamıştı; biçildiler..

Bu hafta bir güne yapılacakları sığdırdık. Aksama olsada gözümüz arkada kalmadı.

10 yorum:

Unknown dedi ki...

s.a doktorum söz konusu babişkosunun bir tanesi olunca işlerin bir güne nasıl sığdığını anlamamışın herhalde dimi. bu da demek oluyorki oldukça hamarat mışın eline koluna sağlık güzel işler becermişin yumurtaları yusuf duymasın belkı 100 e yakın kanatlıları mevcut belki senin kadar yumurta alamamakta haftada.selam ve dua ile.

İlhami Uyar dedi ki...

Hocam insan mutlaka birşeylerle meşgul olmalı,aksi takdirde vakit geçmiyor,malum Japon atasözü çalışmak zamanı kısaltır,ömrü uzatır,kolay gelsin,iyi çalışmalar,saygılarımla

ARICI ALİ TÜRK VE ARICILIK BİLGİLERİ dedi ki...

Muhteşem abi horuz ne kadarda güzelleşmiş maşallah. İçim gitti kerataya.

Abi kutu kafaya koyduysa terk etmeyi, onu tutamıyorsun, en iyisi o ana arıyı alıp bir bölmeye vermek, sen kurtulmuşun ba.Terk olayları aynı oğul gibi oluyor. Bir kaç kutu aynı anada satart veriyor, bakıyorum kutuya sadece ana arı bir kaç tanede işçi kalmış, işçileri analı çıkanın peşine takılıp gitmişler. Yani bu ızgara koymakta %100 işlerin yolunda gideceği anlamına gelmemekte.

Kara kovan konusunda biraz anlarım, bir örülmüş çıtaya çok ihtiyaç vardır,el kadar bile olsa acayip işe yarar, ilk etapta alınan şurup bu örülü petege alınır ve yanına yeni petekler sallandırılır.
Sağlıcakla kal.

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Muhteşem abi,karakovanın ballı çerçevesi vardı.2tane göndermem gerekirdi.Horozun fotografını yayınlama.Ömrü kısa görünüyor.Saglıcakla kalın.

muhteşem turunç dedi ki...

Asım abi her şey bızdığın üzerine kurulu zaten. Onun için akan su duruyor. Yumurta konusuna gelince yiyordur be:/(

İlhami abi ne biliyim işte ömürmü uzadı zamanmı kısaldı ama keyif aldığım kesin sağlıcakla kal abi.

Ali abi ötüşü bile değişik "aliii" diye ötüyo inek:/) Terk olayına gelınce bılıyom cıkamadı ızgaradan ama acıp bakmadım hıyara kac tane ıscısı kaldı tırmalasın bır hafta cezalı. Karakovan konusuna gelınce bu haftada ıstedığım yere ormezlerse onların basına ben corap orecem goreceksın.

muhteşem turunç dedi ki...

Vecdı abı bu hafta sorunu cozecem abı. Horoza gelınce Ali ye meydan okuyo ba sen ne dıyon:) sağlıcakla kal abi.

miriliburak dedi ki...

Abi kalan sağlar bizimdir :) ne de olsa biri gider beşi gelir bunların :)

bahçe hoş görünüyor iyi emek vermiştin bu hale getirmek için.

selamlar saygılar...

muhteşem turunç dedi ki...

Fatih abi geçen sene aşağıdan 3-4 tane oğul geldi. Gelenlerin analarını değiştirip eşe dosta havale ettim. Bir tanede bizden gitsin canıım. Bahçede çok emeğim var. Her şeyini kendim yaptım. Güzelliği ordandır:) Kal sağlıcakla abi.

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Muhteşem Abi.

Senin arılıkta arap baharı rüzgarı esiyor anlaşılan::))

İyisimi sen bu karakovandaki kızlara daha nazik davran :)

SLM ve Muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Yusuf espiri cuk oturmuş. Allahdan arıcılık birleşmiş milletleri yada natosu felan yok:)sopayı basıp ayaklanmaları bastırıyorum:) sağlıcakla kal abi.