3 Ağustos 2009 Pazartesi

Bal sağımı yaptık:))

Eveeet cumartesi günü 12.00 ye doğru Ali,Seyithan ab, ve başakşehirli Salih abimizin kayınbiraderi Kemal abimiz geldiler. Hediye olarak bir frolayn daha geldi...

Yahu hal hatır felan soralım gel şöyle dedimsede bizimki boğaz derdinde daldı bahçeye..

Yarısı kargalar tarafından yenmiş bir domates buldu götürüyor:))

Kemal abimizde eline aldı aldı baltayı ağaç duvar felan dinlemiyor yol açmak uğruna yıktı viran eyledi bahçeyi:)) Ama itiraf etmek gerekirse bu işlem çerçevelerin taşınmasında bayağı kolaylık oldu..


Hazırlıklar tamam ve bizim hasat başladı...

Pınarhisar ekibinin gelmesiyle bizimkilerin karizmaları fena çizildi. Trakyalı şenol, Ali Osman abimiz Pınarhisarda muhtarlık yapan abimiz ve Bülent Kınalı kardeşimiz bu ne be yav eskirim ekibi gibisiniz noluyoru be dediler:))

Bense günlerdir beklediğim pozu vermek için makineyi verdim Seyithan abime aldım yerimi. İşte bende bal sağımı boyunca bu şekilde oturmaktan bitap düştüm.

Pınarhisarlı Ali Osman abi bir ara çek çabuk sır tarağını doktor diye beni düelloya davet etti ama hastalığı bahane edip kurtuldum:)) neme lazım adam tecrübeli..

Günün en fazla çalışanları Şenol, Kemal ve Muhtar abimizdi..

İsmail Taşer (Kenbiloğlu) ekibe sonradan katıldı almanyadan misafiri gelecekmiş o nedenle kısa sürede ayrıldı ama maskesi yanında geldi ve çizgili gömlekli konu mankeni şahıstan fazla iş yaptı. Bide ne bir şey yedi ve nede içti sağolsun:)

Benim dr arkadaşlardan Cüneyt Erişen de iş bitince damladı. Tutturdu bal yalayacam diye. Bülent Kınalı kardeşimizde la havle deyip yardım etti.

En son olarak iş bitti ve geçildi yeme içme faslına bol bol güldük muhabbete doyamadık..

Bizimki gene benim kontrolümde tabiki perhiz devam ediyordu.

Ali Osman abimizde millete kuru soğan yeyin felan diye iyi numara çekti.. Sağlık felan dedi ama kimseye yediremedi.

Ayrılık vakti gelince topluca fotoğraf çektirildi.

Ayrılıklar hep hüzünlüdür ama kaçınılmazdır.

Arkadaşlar sağolsunlar her ne kadar gülmek için mizahi bir dil kullansamda beni çok mutlu ettiler. Eskişehirden Halil Bilen de telefonla arayıp balınız bereketli olsun, arkadaşlarımızında selamları var dedi onlarda sağolsunlar.

7 yorum:

kadıoğlu dedi ki...

doktorum hadi hayırlısı bir sezonuda geride braktın allah güle güle sağlıklı günlerde yemeyi nasip etsin. yeni sezon için şimdiden kolay gelsin

Mehmet Yüksel dedi ki...

Abi hasatın hayırlı olsun,ekip kalışması güzel olmuş.
selamlar saygılar.

E.ÇOKENGİN dedi ki...

Ürününüz hayırlı olsun Muhteşem Bey

yusuf şimşak dedi ki...

SLM...

Doktorum.

Böyle bir ortama katılmak istedim fakat işlerim dolayısıyla yine nasib olmadı.Bakalım ne zamana kısmet olur.

Hasatın bereketli olsun.Lakin en güzelde sağım için verdiğin pozu beğendim.Bizimkinin sesi çıkmıyor.Dolayısıyla maçın galibi seni ilan ediyorum.Verdiğin poz herşeyi anlatıyor zaten
Tebrikler...

ERZİNCANLI ARICI VECDİ dedi ki...

Muhteşem abi,hasatın hayırlı olsun.Saglıcakla kalın.

Acemi Arıcı dedi ki...

Sayın doktor abim,
Haftasonu gönül sizinle olmak isterdi. Çok güzel muhabbetlerin olduğu kesin.
Nasip belki başka zamana
Hasatınız bereketli olsun. İşlerinizde kolaylıklar dilerim.
Sağlıcakla kalın

ALİ TÜRK dedi ki...

Sagım varmı sağım, haber ver gelelim.::))