20 Ocak 2008 Pazar

Arı sokmasının 24 saat sonrası


Dünkü arı sokması haberini biraz espirili olarak aşı olduk diye anlatmıştım. 9-10 senedir arılarla kendimce uğraşan biriyim. Geçtiğimiz yaz 6-7 kere sokulmuştum.Son sokulmalarımda şişlik ya çok azdı veya hiç olmamıştı. Fakat aradan geçen 5-6 ay sonunda ilk arı sokmasını takip eden 24 saat sonunda elim haylice şişti. Bu şişlik sadece elimin sırt kısmında lokalize. Bu haberi yapmamın amacı bu olay boyun bölgesinde olsaydı ciddi anlamda sıkıntı yaratırdı. Bu nedenle ben maskesiz arı açmıyorum. Elimin sokulmayı takip eden 24 saat sonraki hali resimde görülüyor.

3 yorum:

HB dedi ki...

Her uvzunuzun resmini çekip koymak zorunda olmadığınızı hatırlatmak istedim.

muhteşem turunç dedi ki...

Halil hocam daha önce ellerimden başka hangi uzvumun görüntülerini yayınladımki :)))

muratakın dedi ki...

Sayın Muhteşem Turunç:

Merak etmeyin her uzvunuz böyle şişmeyebilir. siz sinirden aşılanmışsınız.
şaka bir yana kışın salkım arılarının soktuğu yer daha çok şişiyor ve yakıcı oluyor.
Saygılar.