13 Mart 2021 Cumartesi

Kabaramazsın kel fatma annen güzel sen çirkin :)))

Hele de kabarmasına bakın bir poz bir hava sormayın gitsin:))
Bu hafta yazlığıma kaçtım. İş  çok bahar geliyor:))


İlk iş rüştte kışlayan arımı kovana aktardım. Yavru alanları büyümeye başlamış hava 11-12 derecelerde fazla fotoyla uğraşamadım vakitte kısıtlı ancak bu kadar oldu.


koloniyi musluğun orta noktasının tam karşısına aldım ki koloni savunması kolay olsun


İstanbulda canım sıkıldıkça internette izlediğim bir videoda kamp meraklıları için kolay kolay nemlenmeyen uzun yanıp ateş yakmak için kolaylık sağlayan bir yöntem gördüm. Üç adet kibriti peçeteye sarıp erimiş muma daldırıp soğuyunca kutulayıp saklıyorlardı. Kibrit uçları nemlenmiyor kolay tutuşuyor uzun yanıyor felan güzel bir buluş vesselam.


körük kartonumu tutuşturmak için kullandım mükemmel oldu. Pürmüzüm rüzgara karşı dayanıklıydı buda rüzgarsız ortamda güzel oldu. en güzeli nemlenmemesi.


bahçemde bahar bakımları bitti  fotoda güvenlik kameramdan:)) 


güllerim budandı gübrelendi


bu hafta sonu arılar iyi çalıştı güzel polen geliyordu.erikler açmış kaysılar patladı patlayacak anlayacağınız yardırmaya başlayacağız gene


hepsine yarım litre şerbet takviyesi yaptım kontroller sonraki günlere



Tavuklarım su depolarındaki (200 litre) su yenilendi klorlandı.


Yorulduk felan ama bu hafta bahçemle özlem giderdim.



 

2 yorum:

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Muhteşem Abim
Selamun aleyküm
Sezonun sizler ve bütün arıcı dostlarımıza hayırlı olmasını diliyorum.
Selam, saygı ve muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Muhittin hocam Aleyküm selam
yeni sezon cümlemize hayırlı olswun inşallah