11 Ocak 2021 Pazartesi

Yeni yılın ilk arı beslemesi..;)

2021 yılının ilk günlerindeyiz. 
Bu sene kış gelemedi..
hava bu gün 19 derece, evin içi dışardan daha soğuk:))


arılar uçuyor hatta nereden bulurlar bilmem ama polen de geliyor:(
bu iyi değil zira açlık ölümleri kaçınılmaz olacak.
 

beş kg şeker beş litre su ile şerbet yaptım veee oleeey dedirten sevinçten içimiz hop hop ederek başladım arı açmaya.
 

şerbetliklere eşit servis yapıldı


bazıları köşeden çaktırmadan açılıp beslendi


körük yakmayalım dedim kısa sürede bitireceğim dedim:((


hiç acımadılar :(( maske körük ve kaçmak tedbirler bunlar
ama yakaladılar vijdansızlar yaranamazsınız bunlara dedirttiler:((


işin şakası bir yana özlemişim arıları.
sıra geldi tavuklarıma yemlik iki haftada yarıya inmiş tamamlandı


fareler de yemlerini bitirmişler:((


hemen servis yapıldı aksi halde tavuk yemlerine dadanıyorlar.


tavuklarım da bol yeşillik yediler.


perşembeden sonra kar gelecekmiş gelsin vallahi üç saatte tüm işleri bitirdim.
Gençlik başka şey canıımm:)))


4 yorum:

mstf dedi ki...

Ah muhteşem abim ah . Senin fareler kümes te geziyor, buradaki fareler benim kovanların içine dadanmiş. Moralim bozuk. İnşallah arıları yemezler. Yarın bir çözüm bulacağım.

muhteşem turunç dedi ki...

Mstf abim merhaba
Benim musluklar dar ama gene de giriyorlar yapacak çok bir şeyde yok.


MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Muhteşem Abim
Selamun aleyküm
Sezonu açmış sayılırsınız. Bereketli olsun.
Sizleri takip etmeye devam ediyorum.
Sıhhat, selamet ve afiyette olmanıza çok sevindim.
Selam, saygı ve muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Muhittin hocam Aleyküm selam

Hocam evet hasret giderdik. Arılar tadımı özlemişler, gelir olmayınca beni bile yediler:))Sağlığımız çok şükür sağlıcakla kalın.