14 Haziran 2020 Pazar

Ayçiçekleri daha 50 cm var yok..

Bu hafta ayçiçekleri 50 cm civarı idi.
 Bu durum nektar akımına en az iki hafta olduğunu gösteriyor.


Verandaya ot çöp dökülüyordu kafamı kaldırıp baktım oda ne ?
Evimin süslerinden birinin içine serçeler yuva yapmış.
Neyseki inşaat bitti de pislik kalmadı:))


Arıların girişi engellenmediğinden 
arılıktaki otların biçilmesi geçen haftalarda yapılacak işler sıralamasında sona kalmıştı.



Cumartesi tertemiz yapıldı.


Kendi yetiştirdiğim pembe çiçekli at kestanesi saksıda ikinci senesinde idi.
Onu yıkılan vişne ağacımın yerine taşıdım.
Bu renkte çiçek açan at kestanesini sadece bir parkta gördüm ve meyvelerinden yetiştirdim



Buda mimozam.
Aynı akasya gibi bir ağaç köklerinden filiz verip yeşeriyor.
Komşu bahçeden alıp saksıda yeşerttim.
Buda bahçede yerini aldı.


Geçen hafta arılarımın kontrolü ve açların beslenmesi yapıldığı için bu hafta onlara el sürmedim.
Geçtiğimiz hafta hava yağmurluydu tüm çiçekler açmış bundan sonra açlık yaşanacağını sanmam.


1 yorum:

mstf dedi ki...

Muhtesem abim bol bol bloga yaz unutma, bloglara yetistigime inanamiyorum . 2006 yilinda baslamis bloglar.