17 Nisan 2020 Cuma

Corona günlerinde arılık ziyareti.

Tam dört hafta oldu arılarıma gidemedim.
Hafta içi e-devlet üzerinden izin aldım ve bu sabah yola çıktım.


Yolda hiç bir yere uğramadım, doğruca arılığa gittim.
Hem kendimiz için hem de toplum için duyarlı olmamız şart.
Kanola açmış ohh dedim bahar geldi.



Bahçem çiçeklerim açmış


Çiçeklendirme olarak yaptığım tüm planlamalar hedefine ulaşmış.


Neresinden bakarsanız bakın bahar hep güzeldir.




Çimlerimi biçtim otomatik sulamamı kurdum.


Biçilen çimler bahçede gübre olmak üzere değerlendiriliyor.


Defne ağacım bu sene çok güzel çiçeklendi 


Saat 14 00 civarı sıra arılarıma geldi.
Muhtemelen kanola ilaçlanmış
Arılar bir ay öncesine göre çok gerilemiş.


Gerileme olmasına rağmen tek tek meme kontrolü yaptım 


Çok zayıflara güçlülerden takviye yapıldı


Kızım mesaj attı ne yapıyorsun diye
Teknolojinin gözünü seveyim cevap kısa net :)
Arıcı ne yapar :)
Çek bir foto yolla :) 


2 yorum:

mstf dedi ki...

Abim allah seni korusun . Allah sağlığını daim etsin hayırlı ramazanlar

muhteşem turunç dedi ki...

Teşekkürler mstf bey size de aynı dilekleri iletiyorum hayırlı ramazanlar.