24 Nisan 2018 Salı

Bahar bir başka güzel..

Bahçem baharda bir başka güzel.


Şebboy çiçekleri
her sene aynı yerde açarlar ve mis gibi kokarlar.


Kanola bu sene tüm hızıyla nektar vermeye devam ediyor


Sarı ve yeşil tarlalarda güzel bir görüntü oluşturuyor. Seyrine doyulmuyor.


Bunca güzellik yanında arılıkta ve bahçemdeki otlar ise temizle bizi derken biraz can sıkmıyor değil tabi. Bir hafta daha biçmesem musluklardan arı girişine engel olacaklar.


Allahtan elimdeki makinalar en iyi yardımcılarım da baş edebiliyorum.
Çim biçme makinasının sepetini takmadan çok kolaylıkla düz alanların otu temizlenebiliyor.


Bazı yerler ise benzinli tırpanla alınmak zorunda.
Bu aletle çalışırken yüz siperliği ve sağlam bir çizme iş güvenliği açısından mutlaka şart.


Tüm alanların ki yaklaşık bir dönüm tutuyor otlarını temizledim daha sonra bu arkadaşlar yardıma geldiler :))
Dedim geç kaldınız başka yere gidin yoksa aç kalacaksınız.



Bir ay önce çapa makinası ile kabarttığım bostan yapacağım yer ise hafiften otlanmıştı bir tur  daha geçtim. Mayıs ortası gibi fide dikimi yaparım artık.


Arılarıma bu hafta hiç vakit ayıramadım.
hava oldukça sıcaktı ve bazıları kendilerini dışarı attılar.
bunların çekmecelerini açtım.


Bahçemde hayırsız bir asma (üzüm vermeyen) vardı. Sultani üzüm aşıladım tuttu gibi ya bakalım ne olacak.


2 yorum:

MİNİK ARICI dedi ki...

Sayın Muhteşem Abim
Selamün aleyküm
Ellerinize sağlık, otu biçilmiş alan daha güzel görünüyor.
Yardımcı kuvvetler daha erken gelmiş olsaydı daha iyi olacaktı... kısmet.
Arıları artık haftaya görebiliriz.
Sağlıcakla kalınız.
Selam, saygı ve muhabbetle...

muhteşem turunç dedi ki...

Muhittin hocam Aleyküm Selam
Bu hafta en yorucu işleri bitirdim. Hakkını yememek lazım hanımda yardım etti de haftaya sadece arıların bakımı kaldı. Az kaldı 2 haziran sonrası normal düzenime geçerim inşallah.
Sağlıcakla kalın.