18 Aralık 2017 Pazartesi

Bahçemdem son görüntüler...

Bu hafta kontrol amaçlı bahçeme gittim.


Kızlar üç haftadır kapalılardı attılar kendilerini dışarı.


Otomatik yemlik görüldüğü gibi üç hafta yetiyor da artıyor.


Kaysı ağacım sanki çiçek açmış sapsarı olmuş.


Asmada kurttan kuştan kalan son üzüm. Ekşimi ekşi ama bir o kadarda tatlı :))


Köklenen asma dallarımı saksıya diktim. 
Havalar soğuyacak kapalı yere de aldım.


Asma dalının köklenmiş hali. 


İş yerimde bir çalı türü var. Çiçeklenme zamanı üzeri arıdan geçilmiyor.
Çelik aldım ve sürekli ıslak olan bir yere diktim.


Lavanta da çelikledim. Bakalım tutacaklarmı


Kuruyan lavantalarımın yerine yenileri dikildi.


Kıvırcıklarımda yenecek düzeye doğru ilerliyorlar.


Biberlerimde son ürünlerini verdiler


Vee zurnanın tırt dediği nokta..:( Kömürlüğe fare girmiş:))
çim tohumu olan torbayı delip yemiş..zannettimkiii


meğer inek orayı yuva yapmış ve yavrulamış:))
kıyamadım öldürmeye de milletin diline düştük face de:))


ortaya zehirli mum pasta bıraktım yesin emzirsin yavruları sonrada hep beraber öteye..



Hiç yorum yok: